5.Bölüm:Baba sorunları

614 11 8
                                    

Kapıyı açtığımda asla beklemediğim biri vardı karşımda 7 sene önce beni ve annemi terk edip giden adam.

Baba demeye dilim varmayan adam.

Benim nefret ettiğim çoğu fobimin sebebi olan adam.

Babam...

Kapıyı hızla geri kapatmaya çalıştım ama o da ayağını koyarak kapatmamı engelledi.

O sırada  kapıda bir kurye belirdi büyük ihtimal yemeğim gelmişti hemen kurye ye seslendim

"Pardon buraya gelmiş olmalisiniz"

"Daire 12 öyle değilmi" diye sordu orta yaşlarında olduğunu düşündüğüm adam.

"Evet burası" diye cevapladım onu o sırada babam olucak şahıs gitmişti dönerimi aldıktan sonra kapıyı kapattım ve 3 kere kilitledim.

Kaçan huzurla beraber dönerimi yedim.

Yatağıma geçtim ve 2 gündür okuduğum Ay Hırsızı adlı kitabımı okumaya başladım bir süre sonra uykum gelmişti bende dişlerimi fırçalayıp yatmıştım.

                      ☀️

Bu sefer alarmdan önce kalkıp kahvaltımı etmiştim daha zamanım olduğu içinde tipimi düzeltmek amaçlı kapatıcı,allık ve rimel sürdüm.

Evden çıkıp yürümeye başladım ve dün olanları düşündüm Gece özür dilemek için benimi takip etmişti, babam denilen adam niye geri dönmüştü , gece bana niye istek atmıştı ve dahası.

Aklıma gelen şarkıyla gülümsedim ve mırıldanarak  yürümeye devam etti.

"Gözlerim kapansa da yıldızların altındaaa"

Okuldan içeri girdim ve kantinden su aldıktan sonra merdivenlere yöneldim.

Sıram oturup hocayı beklemeye başladım..

Gece'den

Motoru durdurdum ve Ataları beklemeye başladım.

Atalarda gelince sınıfa çıktık sırama geçiceğim   sırada uyuyan Güneş i gördüm kafasını kolları ile sıkıştırmış hocayı bekliyordu.

Yanına geçtim ve konuştum

"Pist güzellik"

Beni duymamıştı bunu fırsat bilerek devam ettim.

"Bu dünyaya göre fazla masum ve güzelsin"

O sırada hoca gelmişti ve bende susmuştum.

Güneş'den devam

Gece bana başta güzellik demişti sonra masum ve güzel olduğumu söylemişti uyuyormuş gibi davransamda uyumuyorum ve tüm dediklerini duymuştum bu akşam ona yazacaktım.

                  Texting
Güneş: Selam Gece  seninle konuşmam lazım.

Gece: tabi konu ne

Güneş: bu sabah ben uyurken dediklerin

Gece: ...

Güneş: Gece .. benden.. hoşlanıyormusun ??

Gece: biraz

Gece: Güneş bize bir şans verirmisin

Güneş : Gece bize bir şans veririm


Kestikkkkkk
Selamlar nasılız ben gayet iyiyim hızlı gidiyorlar biliyorum fakat ben öyle mıy mıy hiç sevmem böylesi daha iyi

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz

Gece hakkında ne düşünüyorsunuz

Güneş hakkında ne düşünüyorsunuz

Yıldıza basmayı unutmayın sizi seviyorum bayyyy💖💖

Kelime sayısı: 352 💖💖💖

Okuldaki ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin