8.Bölüm: Geçmişin İzleri

333 10 6
                                    


  Kapıyı açtığım anda yumuşak dudaklar dudaklarıma kapanmıştı..

Bi dakika benim ilk öpücüğüm gitti şuanda omaygat domatis çorbası.

Hayır öpmüyordu dudakları sadece dudaklarımın üstündeydi.

Birkaç saniye sonra hafifçe benden uzaklaştı ve dudaklarından tek bir kelime çıktı "özledim" hafifçe gülümsedim "bende" diye karşılık verdim.

Onu hafifçe içeri çektim ve kapıyı kapattım.  "Hoşgeldinnnnn" dedim cilveli bir sesle "hoşbuldummmm" dedi erkeksi bir sesle, sesine gurbannnn.

"Hadi gel ,açmısın ,tatlı istermisin ,uykun varmi" diye soruları ardı ardına sıraladım.

"Bir sakin ol aç değilim ve hayır uykum yok ama tatlı olarak seni yiyebilirim" dedi.

Onu hemen koltuğa oturttum ve hızla konuştum "bekle sana tatlı getiriyim" kafasını iki yana salladı ve beni koltukta yanına çekti "hayır ben seni yiyim"

Utanmıştım fakat  belli etmedim "aaaa ayıp ya sapık mısın ne "

"Çağrırken öyle demiyordunuz hanımefendi" dedi ve yüzüme sayısız öpücük kondurmaya başladı gıdıklamayada başlayınca kahkaha atmaya başladım

"Ha- hayır gı-gıdıklama"

Gülmekten konuşamıyordum.

Boşluk bulduğum an koltuktan uçarcasına kalktım ve konuştum "Ben kahve yapıp geliyorum " ve hızlıca mutfağa gittim annem geç  geleceğine dair bir mesaj atmıştı ona kalp attim ve kahve makinasina kahveyi koyup soğuk ayarında çalıştırdım.

Buzdolabından yaptığım soguk Alman pastasını çıkarıp tabakları koydum bu sırada kahveler hazır olmuştu kahvelerin içine  buz koyarken belimde hissettiğim ellerle irkildim ve yerimde zıpladım fakat bunun kim olduğunu biliyodum.

"Allah cezanı vermesin çok korktum " diye söyledim hala buzları atarken

"Bende seni seviyorum diye karşılık verdi  bana pis tatlı goril

Kahvenin birini onun eline tutuşturup tabakları tepsiye koydum ve salona ilerledim.

Oturup kahvelerimizi içerken birbirimize sorular sormaya başladık.

Ben başladım

"En sevdiğin renk"

İlk gözlerime baktı ve cevapladı

"Yeşil "

Sıra ondaydı

"En sevdiğin şarkı"

"Yaaa bu soru zor ama"

Biraz düşündüm

"Müzik kutusu olabilir beni yansıtıyo"

Sorular bi şekilde  akıp gidiyordu.

Gece aklına bisey gelmiş gibi kaşları çatıldı "koluna noldu "

Sağ kolum dirsek kısmından bileğime kadar koca bir kesik izi vardı o adam yapmıştı

"Bisey yok" diye geçiştirmeye çalıştım fakat ben yalan söyleyemezdim.

"Ne oldu söylermisin" dedi dişlerini sıkıyordu.

"Küçükken oldu kazaydı dedimya bisey yok" dedim fakat asla inanmış görünmüyordu.

"Güneş yalan söyleme" diye azarladı beni

"Peki peki küçükken o adam yaptı " dedim en sonunda.

Sinirden kızarmıştı fakat başka bisey demedi

Beni kendine çekti ve kollarını bana sardı.

Yavaş yavaş mayışmıştım "Hadi uyuyalım" dedim ve onu yatağıma sürükledim "berabermi" diye sordu şaşkın ördek yavrusu

"Evet beraber" diye yanıtladım.

O sırada Zil çaldı annem değildi biliyodum belki komşudur diye düşündüm "bekle sen ben geliyorum" dedim ve kapıya doğru yürüdüm.

Kapıyı açtığım an gördüğüm yüzle  kaskatı kesildim  oldugum yere çakıldı.

Babam...

Selamlar efendim ben gelmişem  bence uzun bir bölümdü neysecigime nasıl buldunuz bölümü tabikide kaosla bitirecektim yaz tatilide geldi artık bol bol kitap okuduğum için yazmaya vaktim kalmıyor neyse ihlal adlı kitabıma bakarsanız sevinirim bugün belki bölüm atabilirim.

Neyse destan yazmışım gene bir sonraki bölüm geçmiş olucak birazda çocuk  Güneş ve Gece yi okuyun.

Öptüm sizi çok Hadi bayyy💖💖💖🎀

Kelime sayısı:480💖🎀💖🎀💖

Okuldaki ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin