Dün Gece benden hoşlandığını söylemişti buna inanamıyordum fakat şuan 2 günde nasıl Gece'ye nasıl aşık olmuştum bilmiyorum ama olmuştum işte.Alarm çalmadan önce uyanmıştım çünkü fazlasıyla heyecanlıydım kalkıp üstümü giyindim makyaj masama oturdum ve kapatıcı,rimel, gloss üçlüsünü sürdüm.
Bir tık özenmistim bugün
Niye acaba
Sus Fahriye evet iç sesime fahriye adını vermiştim.
Saçlarıma son bir kez güzel koksun diye saç parfümü sıktım ve hazırdimmm.
Aşağı salona indim ve annemle kahvaltımızı ettik.
Çantama uzandım ve konuştum
"Anne ben çıkıyorum"
"Tamam kızım kendine dikkat et" dedi içeriden Müge Anlı izledigi için beni pek umursamıyordu.
Ayağıma ayakkabılarımı da giyindim ve evden çıktım.
Hızlı bir şekilde yürümeye başladım çünkü hazırlanırken baya zaman kaybetmiştim ve geç kalabilirim.
Daha hızlı olmak adına minibüse binmeye karar verdim hemen birine atlayıp ileride ineceğimi söyledim ve adama parayı uzattım biraz garip bakıyordu ama bisey olmaz diye düşündüm
Birkaç dakika sonra inmeme gereken yere geldim ve müsait bir yerde dedim fakat adam sürmeye devam etti minibüste tektim bu yüzden korkmaya başlamıştım telefonumu çıkarıp gizlice Geceye canlı konum attım.
Adam bir arazide durdu ve yerinden kalkıp konuştu
"Adın ne küçük kız"
Kemerini açmaya başlayınca olacakları anladım ve cebimden çakımı çıkardım hayır aynı şeyleri bir daha yaşamayacaktım yasamiycaktık değil mi iş sesEvet
Seneler önce
Evimizin bahçesinde oynarken babam beni eve çağırmıştı bağırmaması için hemen eve gittim
"Efendim babacım"
"Sen ne hakla dışarıda oynarsın sana orospu mu desinler istiyosun babana laf mı getireceksin ha"
Yüzümde hissettiğim bu koca ele alışmıştım hergün yapıyordu zaten ama bugün tokat atmakla kalmadı.
Kemerini çıkardı ve benide soydu
(Gerisini anladınız)Şimdiki zaman
Geri geri giderken o da üstüme yürüyordu elimdeki çakıyı onun görebileceği acıya getirdim
"Uzak dur benden"
"O minik çakıdan korkmam ben"
Gece nin geldiğini motor sesinin yaklaşmasıyla anladım ve derin bir nefes verdim.
Bir kaç saniye sonra minibüsün camının kırılması ile olduğum yerde sıçradım.Gece içeri girdi ilk adama sonra bana baktı adamı yasalarında tutup dövmeye başladı birkaç tane daha yumruk atıp benim yanıma geldi ve kollarını bana sardı.
Hissettiğim korkuyu tamamıyla dışarı çıkardım ve ağlamaya başladım.
"Shhh geçti yok birşey"
Selam ben geldim evet biliyorum bölümler kısa ama sınav haftamda bile bölüm atıyorum değerimi bilin.
Bölümü kesinlikle zorla atmadım sizi çok öpüyorum hadi bayyy💖💖💖💖🎀🎀🎀💋💋
Kelime sayısı:390🎀💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Zorbam
Novela JuvenilYeni okulunun ilk günü karışmaması gereken o gruba karışan Güneş'in başına neler gelicek??