Ben yanlış anlamadıysam Gece benden özür dilemişti.
Bir anda motoruna atladı ve kaskını takmadan hızlıca gitti şimdi ben yanlış anlamadıysam Gece benden özür dilemiş üstüne utanıp kaçıp gitmişti
Agagagaga çığlık çığlığa bağırmak istiyordum.
Arda yanıma geldi ve konuştu "sen onun kusuruna bakma özür dilemek pek ona göre değil"
"E-evet sorun yok"
"Yeng- Güneş bu arada bir gün bizim grupla da tanış"
"Belki bir gün" diye yanıtladım onu. Vedalaştıktan sonra o da motoruna bindi ve gitti.
Bende eve doğru ilerlemeye başladım yolda gördüğüm minik kedi ile ona yöneldim biraz daha yaklaşınca onun Mars olduğunu anladım annesi doğurup terk etmişti ben ne kadar eve almak istesem annem buna izin vermiyordu çünkü alerjisi vardı.
Mars ı biraz sevdikten sonra yakınlardaki bir markete girip birkaç paket yaş mana aldım ve 1 paketi Mars in önüne döktüm diğerlerini de çantama koydum ger okuldan sonra verirdim.
O yemeğini yerken ben eve sonunda gelebilmiştim.
Çantamı masamın çanta asma köşesine astıktan sonra hemen kıyafetlerimi çıkarıp çiçekli pijamalarımı giyindim.
Pijaması.
Ayağıma ayıcıklı panduflarimida geçirdim ve saçımı ev topuzu yapıp içeri girdim.
Ayıcıklı pandufları
Evde kimsenin olmadığını biliyordum çünkü annem işteydi.
Kendime bir kahve yaptım ve bugün uyurken kaçırdığım konuları telafi etmek için çalışma masama oturdum.
2 saat sonra
İlk önce bir saat konu anlatımı dinlemiştim 1 saattir de soru çözüyordum konu gayet kolaydı bu yüzden anlamakta zorlanmamıştım.
Gece'den
Güneş'in yanından ayrıldıktan sonra sahil kenarına gelmiş denize bakarak onu düşünmüştüm özür dilemem onu o kadar şaşırtmıştıki hiçbirşey söyleyememisti.
Şuan ise yanımda Arda,Uzay,Ata,Ecem ve Sude vardı Ecem Ata'nın sevgilisiydi Sude ise bana yaranmaya çalışan ve sadece popüler olduğum için benimle sevgili olmaya çalışan bir kızdı fakat bunu asla başaramicaktı.
Bir kafede oturmuş sohbet ederken telefonuma gelen bildirim ile telefonumu elime aldım ve bildirimler arasinda gezinmeye başladım.
Güneş bana Instagram'dan istek atmıştı aynı anda Arda nın telefonuna bildirim gelmesiyle ona da istek attığını anlamış bulundum.
Güneş ten devam
2 saat sonunda yorulup kendimi koltuğa atmış biraz telefonda gelinmiştir Gece ve Arda nın instagramını bulup onlara istek atmıştım.
Yapacak pek bir işim yoktu bu yüzden günlüğümü elime aldım ve aklıma gelenleri yazmaya başladım
12/05/2024
Selam, sonunda İstanbula taşındık burası fazla büyük ama alışabilirim,yani sanırım ilk günden çok şey yaşandı ve yarın neler olucak bilmiyorum.
Ve şunu asla unutma güneşte yalnız ama hala parlıyor. ♡
Sonunda günlüğümü yazmayı bitirdim ve acıktığımı fark ettim ne yiyebilirim diye İnternet'e gezinmeye başladım en sonunda Hatay soslu döner sipariş ettim.
Telefona üstten iki üç bildirim gelmeye naslatinca bakışlarımı televizyondan ayırıp telefona çevirdim.
Gece ve Arda takip isteğimi kabul etmiş bana takip isteği atmışlardı onun dışında Sude diye bir kızda istek atmıştı ama onu tanımadığım için kabul etmemiştim.
Kapı çalınca yemeğin olduğunu bilerek kapıyı açtım ta ki onu görünceye kadar...
Selam ben geldim artık haftada 1 bölüm gelicek ama yazamıyorum aklıma bişey gelmiyor bir sonraki instagram bölümü olur büyük ihtimal ama güzel olucak emin olun sizleri seviyorum bayyyyy.
Kelime sayısı: 480🎀💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Zorbam
Fiksi RemajaYeni okulunun ilk günü karışmaması gereken o gruba karışan Güneş'in başına neler gelicek??