7.Bölüm:Normal Hayatım

424 9 9
                                    

  Gecenin omzunda biraz ağladıktan sonra onunla motora binmiştik ve okula gelmiştik hocadan geç kaldığımız için özür dileyip sıraya oturduk.

Önümüzde  Ata ve Arda oturuyordu bende sıraya kafamı koydum ve uyumaya çalıştım.

Seneler önce

"Hadi Gece çok yavşsın" dedi küçük kız koşarken Gece ise hiçbir şekilde koşmuyordu ve onu yakalamak için bir çaba sarf etmiyordu ve kendinden bir yaş küçük olan kızın güzelliğini izliyordu.

Hayır onu kardeşi gibi görmüyordu ne kadar küçük olsalarda Gece ondan hoşlandığını biliyordu bu küçük kızı çok seviyordu.

"Gece ben acıktım" dedi küçük kız sabahtan beri koşturuyordu.

Günümüz

Gözlerimi yavaşça araladiğimda okulda olduğumu hatırladım saçlarımda hissettiğim el ile kafamı çevirdim ve arkadaşlarıyla konuşurken aynı zamanda saçlarımla oynayan bir adet Gece gördüm hatta o kadar dalmıştıki uyandığımı anlamamıştı.

"Günaydın sevgilim"
 
Bakışları bana döndü
"Günaydın güzelim"

Bana hitap ederken artık eki kullanması  kalp kalp kalp aşk neden bu kadar kırocasın

"Güneş sende bana birini hatırlatan biri var"

"Ciddenmi kim"

"Hiç küçükken senden 2 yaş küçük Gece diye arkadaşın
oldumu"

Aniden böyle sormasıyla duraksadım ve bir saniye düşündüm

"Iııı evet sanırım oldu"

"Güneş o benim"
Ne ne ne o Gece bu Gece mi?????

Heycanla kafamı sıradan kaldırdım ve fark ettim ki  Ata ve Arda nın da heycanla bizi izlediğini fark ettim.

"Gece o sen olduğuna eminmisin"
"Evet" dedi ve beni kendine çekip sarıldı böyle bişeyi hiç beklemiyodum Gece beni o küçük haliyle bile koruyup kolluyordu benim için sayısız kavgaya girmişti.

Diğerlerine göre iri yarı bir çocuktu ve kolayca onları dövebiliyordu.

Okul Çıkışı

Matematik hocası son 3 dakikaya 2 soru daha yaparız dediği ve Zil çaldıktan sonra salladığı için en son çıkan sınıf bizdik.

Gece ile beraber onun motoruna bindik ve beni eve bıraktı ben kapıdan girene kadarda beni bekledi ben içeri girince yüksek bir motor sesi tüm mahallede yankılandı gülümsedim.

Hemen odama geçtim ve çantamı masanın kenarındaki asma yerine koydum üstümdekilerden kurtulup havanın sıcak olmasından faydalanarak şort ve crop giyidim.

Telefonumdan gelen bildirim sesiyle yatağın üstündeki telefonu aldım ve salona geçtim.

Aç olmadığım için biraz telefona bakıp ödevlerimi yapacaktım ve bugün uyuduğum dersleri çalışacaktım.

Bildirim Gece den gelmişti.

Gece'm: özledim:(

Siz: bende özledim:( ama yarın görüşürüz sonuçta

Gece'm:  ama ben şimdi özledim

Aklıma gelen düşünceyle sırtttım.

Siz:  bana gel

Görmüştü fakat cevap yazmamıştı.

5 dakika içerisinde mahallede bir motor sesi yankılandı.

Geleceğini anlamıştım ama bu kadar hızlı olduğunu düşünmemiştim

Kapının çalmasınlar kalktığım yerden doğrudur ve kapıyı koşarak açmaya gittim.

Kapıyı açtığımda anda yumuşak dudaklar dudaklarıma kapanmıştı.


Selammmmmm ben  geldim kizz   valla aklıma yazma fikri gelmiyor ama biseyler yazdım biraz mutlu olsunlar istedim birde yeni bir hikaye yazicam lütfen orada bakın sizleri cooookkk öpüyorum hadi bayyy💋💖

Kelime sayisi:430💋🎀

Okuldaki ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin