Seneler önce
Evin küçük balkonunda oturuyordum annem bana habervermeden çıkıp gitmişti bende o gittiğinden beri balkonda onun gelmesini bekliyordum.
İçeriden babamın bağırma sesleri gelmeye başlayınca balkondan kalkıp babamın sesinin geldiği yere yöneldim.
Mutfağın kapısında durunca babamın içeride elindeki koca et kesme bıçağıyla ne yaptığını anlayamamıstım et mi kesicekti?
"Baba ne yapıyosun" diye sordum
"Annen nerede" diye sordu bana
"Bilmiyorum bana bisey demeden gitti" dedim ona karşılık olarak.
"ANNEN NERDEEE" diye bagirmasiyla olduğum yerde sıçradım.
"B- bilmiyorum" dedim çaresizce.
Bana neden kızıyordu anlamıyordum.Elindeki bıçağı bana dogrulta4ak bağırmaya başlayınca korkuyla ağlamaya başladım.
Yakınıma geldikçe ağlamam kuvvetleniyor çığlık çığlığa bağırmaya dönüyordu.
Elindeki bıçakla dirsek kısmından bilek kısmına kadar kesince korkuyla bakışlarımı koluma çevirdim boydan boya kanıyordu hatta okadar kanıyorduki tenimin rengi gözükmüyordu.
Sonrası tam bir fiyasko biz aceleyle hastaneye gidiyoruz ama babam bana yine kızıyor gereksiz ve iğrenç olduğumu söylüyor arabasını kan yaptığım için bağırıyordu ben hala çığlık çığlığa bağırarak ağlıyorum.
Hastanede dikiş atıyolar ve ben nöbet geçiriyorum ben odaya alınınca babam çok para harcattın diye beni dövüyor ben yine nöbet geçiriyorum güvenlikler babamı dışarı alıp annemi çağırıyorlar annem elinde market posetleriyle koşarak hastaneye geliyor babamla kavga ediyorlar bana darp raporu veriyorlar ve biz eve gidiyoruz... HAPPY HAUSE
Eve geldiğimizde annem güzelce üstümü değiştirip beni yatırıyor içeriden bağırma sesleri sonra annemin acılı inleyişi geliyor daha fazla yatakta kalamayıp odadamdaki camdan kendimi bıraktım hafif bir acı ardından yerden kalktım ve ilerlemeye başladım.
Biraz ilerleyince gördüğüm suratla kocaman gülümsedim GECE...
"Geceee" diyerek çığlık atarcasına ona koştum.
Beni görünce onunda yüzünde bir gülümseme oluştu.
Bedenimi gözleriyle hızlıca taradı ve kolumu farketmesiyle
.
"G-güneş koluna ne oldu""Yok bisey" dedim umursamaz bir sesle.
Geriye kalan tüm zamanımızda koluma ne olduğunu sorarak ve yara izini öperek geçirmişti dikişli yara izini...
Aradan bir yerden babamın sesini duyunca korkuyla eve kaçtım ve koşarken arkama dönüp Gece'ye öpücük atmayı unutmadım.
Evetttt zor yazdığım bir bölümdü tatilde olduğum için yazamadım hiç fırsat buldukça yazıyorum sorun şu ne yazicagimi bilemiyorum diğer hikayenin üstüne düşüncem biraz.
Sizleri cokkkk seviyorum hadi bayyyssss🎀💖💋
Kelime sayısı:360💖💋💋🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Zorbam
Novela JuvenilYeni okulunun ilk günü karışmaması gereken o gruba karışan Güneş'in başına neler gelicek??