11.Bölüm✨️

511 81 28
                                    

"Hatirliyormusun?"

"Unutmadım ki"

Hatırlıyordum,  o ağacın altında geçen her bir saniyemizi dün gibi Hatırlıyordum.  "Ben 9 yada 8 yaşındaydım,  seni herkesten çok severdim , sadece senle oynardım,  seni göremediğim bir gün ağacın altına gidiyordum.  O çınar ağacı bizim ağacımız "

"Evett,  biliyorum benden başkasında sataşmazdın,  hep saclarimi yollardın,  sebebini sorduğumuzda -cunki saclarini seviyorum- derdin " basimi salladım ve gülümsedim

"Ne istiyor o zaman o orospu çocuğu senden . Neden bırakmıyor peşini " basimi eğip parmaklarımla oynamaya başladım

"Bilmiyorum ve anlayamıyorum "

"Bak Hira , her şeyi biliyorum . Onun beni sahte suçla tutuklattirmak istediğini bir tek sen ve ben biliyoruz "

"Peki neden izin vermedin başkalarında söylemeye "

"Gökhan psikopat bir tip . Üniversitedeyken hep bana takıktı , kıskanırdı beni , kaç defa onu beladan kurtardım,  kaç defa onu kavgadan zorla kurtardım haberin varmı "

"Çağan abi ciddi mi söylüyorsun. Hayir haberim yoktu "

"Ama onun vardi. Ben onun hiç bir zaman kötülüğünü istemedim.  Ama görüyorsun ki o bana hep kötülük yapmak istedi "

"Derdi neee"

"Derdi sensin"

"Ben miyim" Farkındayım,  Gökhanın bana nasıl taktığının Farkındayım ama bunu Çağan abiden duymak

"Bak Hira . Ben herseyi fark ediyorum.  O çocuk beni kıskanıyor ve seni seviyor . Bu aşk değil takıntı . O çocuk bana takıntılı olduğu halde sanada takıntılı ve seninle bir birimize bu kadar değer vermemizi kaldırmıyor bu yuzden,  onun karın ağrısı bu. O benim zarar görmem için herseyi yapar ve bu herşeye sana zarar vermeside dahil.  Yapar bunu Hira inan ki yapar . Ondan ne kadar uzak olursan ol , eğer o bana bir kötülük yapacaksa bana zarar vererek değil size zarar vererek yapacak . "

"Eskiden böyle değildi. Şu aralar dahada kötü oluyor . O çocuğun acilen psikolojik yardıma ihtiyacı var"

"Bak tehlikeyi sezdiğin an, ne yapıp edip bana veya abine ulaşmaya çalış. Bu şerefsizin sağı solu belli olmaz"

"Tamam Çağan abi"

*************

Çağan abiyle derin konuşmamızda sonra Ceren gelmişti,  onunla biraz abimlerin yaninda sohbet ettik sonra benim odama geçtik

"Kızım şimdi yarın sen Elayı buraya cagiracaksin ve Ali abiyle mi tanıştıracaksın?"

"Tam da öyle yapıcam"

"Peki Ali nerde görmüş Elayı "

"Hani 3 ay önce falan, abimler emniyetten bizim eve geciyorlarmış bende aradım ki okuldan benide alsınlar, Elayla okulun bahçesinde sohbet ediyorduk ve Abimler geldi . O anda görmüş Elayı . Ha bide söylediğine göre bakışmışlar falan . Ali abi etkilenmiş" Cerene izah edene kadar canım çıktı Cunki herseye soru soruyor

"İlk görüşte aşk diye buna derlermiş " başımı salladım

"Şimdi napicazz" dedi Cerenimo

"Gidip mutfaktan yiyecek birseyler alicaz ben acıktım,  sonra da gelip Elayı arıycaz"

"Tamam , kalk"

Cerenle odadan çıkıp mutfağa geçtik.  Abimler mutfakta çay içiyorlardı "Abicim.siz bu gün emniyyete gidecektiniz noldu"

Abicim♡♥︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin