Bab 19

368 17 0
                                    

Mashi dan Elvina discaj dari hospital terus berehat dekat rumah. Bau ubat buat mereka loya.

Elvina duduk atas sofa di dalam biliknya. Dia mahu dating dengan isterinya namun entah kenapa Raya jadi teransang lebih-lebih pula malam ni. Dibogelkan Elvina atas sofa dan cium mulutnya sambil ramas buah dada dia. Puting digentel dengan ibu jarinya. "I was so worried, sayang. Thanks God you're okay. I nak rasmikan dengan...ni...boleh?"

"Boleh bibi. I'm all yours."

"Thank you sayang. Let me see those tits." Raya menundukkan kepalanya bagi melihat pergerakan buah dada Elvina ketika diramas. Dia menampar pipi Elvina membuatkan Elvina mengeluarkan lidahnya.

"Bibi~"

"Hm?"

"Sedapnya you ramas..."

"Nak I jilat bawah you...?"

"Nak, bibi..."

Raya turun ke bawah lalu duduk. Elvina relaksa badannya. Disandar ke belakang sofa rendah itu dengan kepala yang terdongak sedikit keatas. Ditarik kepala Raya masuk ke celah kangkangnya kemudian diturunkan tangannya. Dah seminggu mereka tak bersama. Elvina sedikit-sebanyak dapat sesuaikan diri.

"Hah." Elvina kelihatan terkejut apabila perasaan sedap itu naik ke kepala. "Mmm~ ah~ mmm~" Elvina terangkat punggungnya keatas perlahan-lahan dan menutup matanya. "Bibi, kenapa sedap sangat? Ah~ uhh~ bibi..."

Raya menarik sedikit peha Elvina kearahnya. Elvina terduduk semula dan merenung kearah Raya dengan muka yang seperti mahu nangis. "Bibi~ uhm~! Bibi! Ah!" Elvina terbaring ke kiri namun Raya masih tidak berhenti.

"Bibi, stop!" Elvina terbaring ke kanan. Raya lepaskan pantat Elvina kemudian berdiri dan tarik kaki Elvina agar pantatnya rapat ke hujung sofa. "BIBI! AH!"

Raya menolak kedua-dua kaki Elvina keatas lalu sambung menjilat pantat Elvina. "Bibi! Ah! Mmhh~! Bibi~! Mmh~!" Elvina menutup mukanya dengan tuala disebelahnya. "Bibi, sedap sangat~ bibi!"

Raya masih teruskan dengan senyap. Elvina yang menggelupur dan mengerang macam cacing kepanasan. Elvina menolak kepala Raya dan menyorokkan muka dalam bantal malah dia jauhkan diri sebab tak tahan. "Bibi, stop~ ahh~! Bibi!"

PAK! Raya tarik lagi dan sambung jilat. Elvina betulkan posisinya dan kebelakang sikit lalu pijak dahi Raya dan tolaknya ke belakang. Elvina tercungap-cungap. Dipandang kearah Raya dengan kakinya masih di dahi Raya. Sambil-sambil itu dia gosok pantatnya. "...bibi. Your tongue is too strong for me."

Elvina naikkan satu lagi kaki dan pijak muka Raya dengan kedua-dua kakinya. "...show me your boobs too."

Raya menurut. Dia hanya biarkan kaki Elvina di mukanya dan mula buka kemejanya satu-persatu sehinggalah buah dadanya kelihatan. Raya picit sedikit kedalam. Elvina turunkan kakinya dan letak kakinya dicelah-celah buah dada Raya. Raya terus bagi urutan istimewa buat kaki Elvina menggunakan buah dadanya.

Titsfuck.

KRANGGGG!!

Raya dan Elvina pandang ke pintu bilik apabila mendengar bunyi bising dari tingkat bawah. "Bunyi apa tu?"

"I don't know but I'm taking a look." Raya memakai bathrobe miliknya dan terus lari keluar dari bilik. Elvina menyusul dari belakang setelah selesai memakai robe dan bila sampai saja ke dapur, dia tepuk dahi nampak habis segala tepung tumpah. Mashi berdiri tepi dinding takut-takut ketika Eryna pergi mencari penyapu.

"Mashi."

"Ma- mashi tak sengaja...mashi nak buat kek je..."

Elvina bercekak pinggang. Dia dia genggam tepung itu di kedua-dua tangan lalu ditabur diatas Mashi. "Haha, kena!"

"Mama!"

Raya ketawa. Dia lempar tepung kearah Elvina. Elvina mengelak. Bila sudah seronok, Mashi ikut sekali lempar tepung.

Eryna yang baru tiba dengan penyapu ternganga melihat perangai keanak-anakan mereka bertiga. Apabila tepung dilempar kearahnya, semua terdiam. Namun bila Eryna sodok semua tepung dan tabur atas kepala Raya, mereka ketawa.

"Kenapa nak buat kek?" Tanya Elvina lalu dipeluk Mashi dari belakang.

"Untuk hari jadi mama."

"Comel. Jom, kita buat kek sama-sama nak?"

"Nak!"

"Kemas dulu. Raya, you kemas sekali. I nak sediakan bahan."

"Ay, ay captain!"

"Okay, semua bergerak! Cepat-cepat!"

Rebuild Love ✅Where stories live. Discover now