Degerli Kurucumuz insanların kendine ayırdıgı vaktin kıymetli oldugunu bilmektedir.Bu kıymetli vaktinizden bize ayırabileceginiz vaktin ne kadar oldugunu bilmek isteriz.Daha önce bir sunucuda bulunduysanız bunu bilmek isteriz,aktif olarak bir sunucuda bulunuyorsanız bunuda bilmek isteriz.Hepimizin zamanı kendine kıymetlidir,yönetim anlayışımız duyarlıdır.Diger yönetimlerden ayrılan bir farkımız bulunmaktadır.
Normal şartlarda,o sunucuya katıldıktan sonra tanıtımda etkin olmanız gerekmektedir.Bu hem yöneticinin elini rahatlatmak hemde Aktif olaraksunucuya katkı saglamanız içindir.Bunu Kurucumuz sizin kendi steginize bıraktı.Ödül ve Ceza Sistemimiz diger yöneticiler ile aynıdır.
Ödül ve Ceza Sistemi
Sunucu,için elinden geldigi kadar etkin çalışanlar Rol ile ödüllendirilir,fakat kendisi kadar aktif çalışmayan üye aynı şekilde degerlendirmez.Yönetici konumundaki arkadaşlarımız bizi gayet iyi anlayacaktır.''Bana ne zaman rol vereceksiniz'' sorusunun cevabı basittir,rol istenmez hak edilir.
Kitap Okuma Evinde Ödül Sistemi
Tüm Kurucular ve yönetim kadrosu bilir ki,en aktif çalışan kişi Kurucudur.Bu yüzden bu konuda esnek davranıyoruz.Ancak en az 375 etiketli tanıtım yaparsanız yönetimin gözüne girebilirsiniz.Kurucumuz 600 ile 1K arasında tanıtım yapmaya özen gösteriyor.Kitap Okuma Evi Discord'unda ödül almak için günde en az 375 tanıtım yapmanız gerekmektedir.Yorucu bir tempo ve bir başka Discord sunucusunda yönetim kadrosunda bulunan biri için bu imkansız gözükebilen bir rakamdır,direkt yönetici yetkisi alamazsınız.Yönetici yetkisi almanız için en az sayın kadar çalışmanız gerekmektedir.
Başka Discord'da Bulunup Kitap Okuma Evi Discord'unda bulunacak olanlar
Sıradan üyelere göre,daha titiz bir incelemeye tabi olacaklardır.Yönetici yetkisine sahip olmak demek sayın ile aynı yetkilere sahip olmak demektir.Buda Discord'u dagıtma ihtimali anlamına geldigi için yönetimin gözüne girmeniz zor olabilir.O yüzden yönetimin size yönetici yetkisi vermesi için daha çok çalışmanız gerekecektir.Bunu birden alamazsınız,Kurucu arkadaşlarımız bunu çok iyi bileceklerdir.Yetki kolay verilmez 2 saniyede alınır.Kendi discordunuz ve bizim discordumuza yetişebilecek kadar zamanınız varsa aramızda bulunabilirsiniz.Diger üyeler gibi sizinde adınıza atılan etiketlere ve discord duyrularına sagır kalmamanız önem arz etmektedir. Wattpad Kamuoyuna Saygıyla Duyrulur.
Kitap Okuma Evi Kurucusu Kitap Okuma Evi Yönetici Yardımcısı
Ümit Korkunç Ay Tanrıçası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Okuma Evi
RomanceAktif oldugunuz süre boyunca yöneticilerin söyledigini yapmanız gerekmektedir.