Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
En Güzel Yanlışım
Zaz / Je Veux
'Aşk, keyif, neşe istiyorum
Bana mutluluk getirecek şey senin paran değil''Şimdi neden acı verir
eski mutluluğumuz'1. Bölüm : Mezarlık.
Yağan kar her geçen dakika şiddetini arttırıp daha hızlı yağmaya başladığında etraf buz kesmiş son görevlerini yerine getiren insanlar dağılmaya başlamıştı. Bense hareket bile etmeden önümdeki yazıya bakıyordum
Gwen Stacy
D.T 06.11.2007
Ö.T 05.04.2024
17 yaşında hayatını kaybeden kuzenimin cenazesinde titreyen bedenimi yanağımdan akan yaşları umursamadan dururken bakışlarım giden insanlara kaymıştı. Buradaki çoğu kişiyi tanımıyordum hepsi Gwen'in tanıdığı kişilerdi onun cenazesine katılmış şimdiyse normal yaşamlarına devam edeceklerdi bizim aksimize. Kalabalığın arasında annemin yardımıyla yürüyen yengemi gördüğümde hayatının en kötü günlerini geçirdiğini fark etmiştim. 1 ay önce eşini şimdi ise kızını kaybetmiş olan yengem iki oğluyla yalnız kalmıştı.
Bugünden sonra nasıl bir yaşam sürecekti bilmiyorum ama artık Amerika da olacağımız için onlara elimizden geldiğince yardımcı olacaktık. Amerika'ya 1 ay önce amcamın cenazesi için gelmiş bir daha ki gelişimiz temelli taşınmak olacak düşüncesiyle Türkiye'ye geri dönsek bile dün Gwen'in ölüm haberinin gelmesiyle kendimizi apar topar burada bulmuştuk. Bakışlarım bu sefer annemlerin hemen arkasında olan kardeşlerime kaymıştı ikisi de 12 yaşında çoğu şeyin farkında olan çocuklardı ve Gwen'in artık bizimle olmayacağını bildikleri için annem gibi kuzenlerimize destek oluyorlardı.
Babam ise yanımızda değildi çünkü dışarıdaki gazetecileri göndermekle ilgileniyordu. Gwen'in ölümü bütün Amerika'da konuşuluyordu Örümcek Adama yardım ederken hayatını kaybeden birini konuşmak onlar için çok önemliydi çünkü. Gazeteciler Gwen ile Örümcek Adamın arkasındaki ilişkiyi öğrenmek için kapıda bizi beklerken biz onların arasındaki ilişkinin ne olduğunu bilmediğimiz için susuyorduk. Gwen'in Örümcek Adama yardım ederken saat kulesinden düşüp hayatını kaybettiğini öğrendiğimde bende aralarındaki ilişkiyi merak etmiştim Ama Gwen bana bundan hiç bahsetmediği için aklımdaki sorular cevaplarını bulamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑬𝒏 𝑮𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒀𝒂𝒏𝒍𝜾𝒔̧𝜾𝒎 ❦︎ 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓 𝑷𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓
Teen Fiction𝐄𝐧 𝐆𝐮̈𝐳𝐞𝐥 𝐘𝐚𝐥𝐧𝛊𝐬̧𝛊𝐦 | • Marissa ailesi ile Türkiye'de yaşarken kuzenin ölüm haberini almalarıyla Amerika'ya dönerler • | "Ona çok benziyorsun" Peter gözlerini bir an olsun yüzümden ayırmazken sessizce gözlerinin içine bakıyor söyledik...