Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
En Güzel Yanlışım
Egor Kreed / Mr & Mrs Smith
'Ben ve sen Bay ve Bayan Smith gibi
Ama bu aşk değil bu yüzden alınmadan''Pek çok şeyin bambaşka
olmasını isterdim'4. Bölüm : Ondan Nefret Ediyorum.
"Biz geldik"
"Hoş geldiğiniz"
"Anne ne oldu biliyor musun?"
"Çocuklar hayır" İkizler beni dinlemeden mutfağa doğru koştuklarında anneme kalp krizi geçirttmesinler diye peşlerinden gittim "Ne oldu?"
"Az önce Örümcek Adam süper kötüyü yendi"
"Çok havalıydı anne kötü adam bağırırken Örümcek Adam geldi ve onu yendi " İkizler kendi konularını atlayarak olayları anneme anlattığında rahatladım "Çocuklar eğer tehlikeli bir durum varsa oradan uzaklaşın anlaşıldı mı? Size zarar gelebilir"
"Gelmez Örümcek Adam bizi kurtarır"
"Olsun siz gene de oradan uzaklaşın"
"Merak etme anne uzaktan izlediler zaten" Öyle uzaktan izlediler ki az daha kalp krizi geçiriyordum "Anne Örümcek Adam bizimle fotoğraf çekindi"
"İmza da verdi" Mert'le Emin Örümcek Adam'ın imzaladığı fotoğraflarını anneme gösterdiklerin de onları izliyordum. Çocuk oldukları için Örümcek Adama hayran olmaları normaldi ama o adamın adını bile duymak sinirlerimi bozuyordu "Fotoğrafları odanıza asarız"
"Yaşasın"
"Hadi elinizi yıkayın sonra ödeviniz varsa onları yaparız"
"Evet var"
"Hadi o zaman koşun" İkizler mutfaktan çıktığında annem gülümseyerek bana baktı "Günün nasıl geçti"
"İyi Gwen'in arkadaşlarıyla tanıştım"
"Buna sevindim ama sende başka şeyler var" Annem yanıma oturduğunda başımı ellerimin arasına alıp direklerimi masanın üstüne koydum "O adamı görmeye tahammül edemiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑬𝒏 𝑮𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒀𝒂𝒏𝒍𝜾𝒔̧𝜾𝒎 ❦︎ 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓 𝑷𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓
Teen Fiction𝐄𝐧 𝐆𝐮̈𝐳𝐞𝐥 𝐘𝐚𝐥𝐧𝛊𝐬̧𝛊𝐦 | • Marissa ailesi ile Türkiye'de yaşarken kuzenin ölüm haberini almalarıyla Amerika'ya dönerler • | "Ona çok benziyorsun" Peter gözlerini bir an olsun yüzümden ayırmazken sessizce gözlerinin içine bakıyor söyledik...