Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifli vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatalarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
En Güzel Yanlışım
Bishop Briggs / River
'Nasıl da aşık oluyoruz
Bir merminin çarpmasından daha hızlı bir şekilde''İnanılmış her hayal zaten gerçektir'
16. Bölüm : Soyguncular.
(Perşembe)
"Merhaba Gwen" Ellerim cebimde önümdeki mezar taşına buruk bir gülümsemeyle bakarken konuşmaya devam ettim.
"Seni ziyarete gelmediğim için özür dilerim vaktim olmadı. Amerika'ya taşındığımızdan beri her şey normal annen ve kardeşlerin seni çok özlüyor bizde seni çok özlüyoruz özellikle de ben. Çocukken buraya taşındığımız zaman yapıcağımız şeylerden bahsederdik hatırlıyor musun? Yanımda olmadığın için bahsettiğim hiçbir şeyi yapmak istemiyorum bana kızma sende ben olmasaydım planlarımızı tek başına yapmazdın" Gözümden yanağıma akan yaşı elimle silip yere oturdum. Üzerimdeki mont bedenimi esen rüzgardan korurken uçuşan sarı saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
"Arkadaşlarınla tanıştım hepsi gerçekten de bahsettiğin gibi harika insanlar. Mj hayattan bıkmış gibi davransa bile iyi anlaşıyoruz Ned benim kafa yapıma fazla uymuyor ama onunla da iyi anlaşıyoruz" Aklıma gelen Peter'la gülümsedim.
"Peter'ın nasıl biri olduğunu hala bilmiyorum seni kaybettiği için çok üzgün Ned onu toparlamaya çalışıyor ama başarılı olur mu emin değilim" Elimi montumun cebinden çıkartıp toprağın üzerine koydum. Gwen'i böyle hissetmem imkansız olsa bile umrumda değildi. Bedeninin elimin altında olduğunu hisset bile biraz olsun mutlu ediyordu beni.
"Herkes Örümcek Adamı kahraman olarak görüyor ama bu doğru değil o bir katil senin katilin ve hiçbir şey olmamış seni öldürmemiş gibi dışarıda dolaşmasından nefret ediyorum." Liz'in partisinde olanlar aklıma geldiğinde yutkundum. Ben kuzenimin katilini kurtarmıştım değil mi?
"Onun hayatını kurtardım bunu neden yaptım bilmiyorum özür dilerim katilini kurtarmam doğru değildi" Yerden destek alarak ayağa kalktığımda avuçlarıma yapışan toprakları nazik olmaya çalışarak yerlerine geri bıraktım. Toprak bile olsa Gwen'e ait olan bir şeye nazik davranmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑬𝒏 𝑮𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒀𝒂𝒏𝒍𝜾𝒔̧𝜾𝒎 ❦︎ 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓 𝑷𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓
Teen Fiction𝐄𝐧 𝐆𝐮̈𝐳𝐞𝐥 𝐘𝐚𝐥𝐧𝛊𝐬̧𝛊𝐦 | • Marissa ailesi ile Türkiye'de yaşarken kuzenin ölüm haberini almalarıyla Amerika'ya dönerler • | "Ona çok benziyorsun" Peter gözlerini bir an olsun yüzümden ayırmazken sessizce gözlerinin içine bakıyor söyledik...