12. Bölüm

48 8 1
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifli vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatalarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

En Güzel Yanlışım

Chınchılla / Little Girl Gone'Küçük kız gitmiş mafyadan silah almışKoş küçük kız, koş küçük kız'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chınchılla / Little Girl Gone
'Küçük kız gitmiş mafyadan silah almış
Koş küçük kız, koş küçük kız'

'Kendini ezdin parçaladın
ama aşamadın'

12. Bölüm : Kavga.

"Bunlar beni salak sanıyor herhalde ben malım onların arasındaki ilişkiyi hiçbir zaman anlayacağım"

"Nasıl anladın birlikte olduklarını?"

"Bu Allah'ın belası benimle birlikteyken zaten garip davranıyordu her konuşmanın arasına 'Müjde nerede? Kavga mı ettiniz? Neden artık buluşmuyorsunuz?' diye soru soruyordu bende tabi neredeyim bileyim sevgili! Erkek arkadaşımın beni en yakın arkadaşlarımdan biriyle aldatacağını"

"Mesajlarını yakalamıştın değil mi?"

"Onu da tesadüfen yakaladım bu salak tuvalete gitti beni de şeytan dürttü iyi ki dürttü mesajlarına baktığımda kız şey yazmış 'aşkım ne zaman yanıma geleceksin?' dünyam döndü resmen Melis başımdan aşağı kaynar su döküldü"

"Ne zamandan beri birliktelermiş?"

"Bu kız hangi dili konuşuyor?"

"Bilmiyorum ama garip bir dil" Sağ tarafımda oturan kadınlar onları duymadığımı düşünerek benim hakkımda konuşurken ne söylediklerini umursamayıp arkadaşımı dinlemeye devam ettim. Babamın bu aralar işleri yoğun olduğundan ona ikizleri okula bırakıp işe gitmesini söyledikten sonra metroya bindiğimde Türkiye'de ki arkadaşım Diler aramış okula giderken sevgilisiyle arkadaşının nasıl onu aldattığını anlatıyordu.

"Biz 9 aydan beri birlikteysek onlar 7 aydan beri birlikte kız utanmadan yüzüme baka baka söyledi"

"Yolsaydın saçını başını"

"Şerefsiz İsmet almasaydı arkasına gebertecektim onu" Metro durduğunda kalabalıkla birlikte inip çıkışa yöneldim.

𝑬𝒏 𝑮𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒀𝒂𝒏𝒍𝜾𝒔̧𝜾𝒎 ❦︎ 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓 𝑷𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin