9. Bölüm

53 8 0
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifli vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatalarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

En Güzel Yanlışım

Ariana Grande & Social House / Boyfriend'Ama sen benim erkek arkadaşım değilsinVe ben senin kız arkadaşın değilim'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ariana Grande & Social House / Boyfriend
'Ama sen benim erkek arkadaşım değilsin
Ve ben senin kız arkadaşın değilim'

'Saatlerce balkonda oturup
boşluğu izleme havası var'

9. Bölüm : Stacy Ailesi.

Etrafta duyulan çatal bıçak sesi haricinde kardeşlerimin kendi aralarında sessizce okul hakkında konuşmalarını dinlerken karşılarında oturan kuzenlerim Howard ve Philip ise seslerini bile çıkarmadan önlerindeki yemekle uğraşıyorlardı. Annem her dakika başı yengeme bakarken babamın bulduğu durumdan rahatsız olduğunu karşımda otururken bile fark ediyordum. Babam ve amcam ikiz oldukları için birbirlerine benziyorlardı ve yengem babamı ne zaman görse onu izlemeye dalıyor kendine geldiğinde amcamı çok özlediğini söylüyordu. Babam ise yengeme ölen eşini hatırlattığı için kendini kötü hissediyordu.

"Okul nasıl gidiyor çocuklar?" Babam sessizliği bozup Philip ve Howard'a baktı.

"İyi"

"Her zaman ki gibi"

"Bir şeye ihtiyacınız var mı peki?"

"Hayır yok"

"Sen neden bir şeyler yemiyorsun Helen" Yengen anneme baktı "Pek aç değilim"

"Uzun zamandır bir şey yemiyorsun ama" Yengem bu sefer sessiz kaldığında bakışlarım yan yana olan sandalyelere kaydı. Gwen ve amcanın sandalyeleri bomboş dururken burnumun sızladığını hissettim.

"Kimya kulübü nasıldı Marissa?" Babam bu sefer konuyu bana çevirdiğinde ona baktım "Normaldi okul çıkışı Pazartesi, Salı ve Çarşamba günü 2 saat boyunca kimya çalışacağız okullar arası yarışma için"

"Okula dönemin ortasında zorlamayacak mısın?" dedi annem.

"Bay Harrington Peter'ın bana kimya çalıştıracağını söyledi"

𝑬𝒏 𝑮𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒀𝒂𝒏𝒍𝜾𝒔̧𝜾𝒎 ❦︎ 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓 𝑷𝒂𝒓𝒌𝒆𝒓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin