Проникаючи глибше у безодню страху
Вілфріт Хаззард був чудово обізнаний про своє так зване призначення. Він постійно чув, як, побачивши його, люди перешіптувалися. Зло, ходяча смерть, чудовисько, вбивця. Як тільки його не називали! Але у відповідь юнак завжди лише шкірився, що на його привабливому обличчі більше походило на чарівну усмішку. Він був надто безтурботний як для людини з таким страшним майбутнім. Смерть витала над ним, але що дужче вона запізнювалася, то менше він про неї думав. Вілфріт був улюбленцем батька, жінок і навіть свого брата. Хіба його чарівності було недостатньо, щоб підкорити собі і саму смерть? Зрештою, її він теж вважав жінкою: потворною, жорстокою, але такою ж несправедливою і ніжною до лиходіїв, як і решта жінок. Чому вона дозволяла собі забрати стількох людей, а його — прокляту дитину — плекала і не чіпала? Чому вона почала із сестри, а не з нього? І хоч з Араною теплих відносин Вілфріт не мав, він все одно засмучувався її швидким «відходом». Вона завжди боялася його, завжди обходила і навіть не дивилася йому у вічі. Вони ніколи не обнімалися, вона ніколи не тримала його на руках, поки він був зовсім ще крихітним дитям. Хаззард молодший жив своїм пророцтвом, він лякав людей. Його звали пекельним виродком, і він їм став на радість зляканій публіці.
Вілфріт користувався всіма багатствами та привілеями, дарованими йому великим ім'ям Хаззардів. Він потопав у жіночій ласці і що вихідних закочував гучні вечірки. Сьогоднішньої ночі він насолоджувався компанією якоїсь молодої особи. Пристрасні стогони заповнили його простору кімнату. Якщо Вілфріт Хаззард займався коханням, то хотів, щоб усі, хто проходить повз його спальні, знали, що чергова жінка цієї ночі була на сьомому небі від щастя.
Він був страшенно п'яний, він завжди ніби перебував у невідомому розпачі.
Одягаючись, дівчина посміхнулася йому. Її звали Каміллою Лендон. Вона була колишньою однокласницею Вілфріта — дівчина із забезпеченої родини вчених у галузі медицини. Шкіра в неї була смаглявою, а очі неприродно блакитними. Її не можна було назвати красунею, проте вона була надзвичайно миловидною та привабливою. Якось їхні батьки з Вілфрітом уклали союз, адже знання в обох сферах могли допомогти людству. Зокрема Говард Хаззард дбав про те, як продовжити життя любимому синові.
— Якби ти не був таким довбнем, Вілл, я б запропонувала батькові скріпити наші сім'ї шлюбом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Підмогильне місце
WerewolfСімейна справа Хаззардів - лабораторія з вирощування перевертнів. Батько, схиблений на своїй справі, готовий передати лабораторію одному зі своїх синів - молодшому Вілфріту. Він ігнорує його садистські нахили і має невиправдану недовіру до старшого...