Реквієм
На їхньому горищі сиділа прикута вагітна дівчина, до якої нікому в маєтку не було діла. Вілфріту дозволив це батько, а Амадей та покоївки не звертали на неї жодної уваги. Чергова гра молодшого Хаззарда — не більше.
Минуло два тижні, істота в утробі Камілли розвивалася у кілька разів швидше, ніж в будь-якої іншої жінки. На той час за звичайними мірками її вагітність сягала четвертого місяця.
— Треба ж, вагітність протікає прямо як в кішки, —тихо посміялася Кара, коли Амадей розповів їй чергову шалену новину у виконанні членів їхньої родини.
— Аби тільки не народила дев'ять Вілфрітів, все інше не таке страшне, — відповів їй Амадей, сидячи навпроти каміна і потягуючи віскі. З кожним днем він все сильніше наближався до створення досконалої сироватки, а разом з тим — до неминучої смерті. Він страшенно тривожився не встигнути. Знав — про їхню сім'ю напишуть у підручниках, їхній рід залишить свій слід в історії людства, а лабораторія навіть через сотні років буде цікавою для пошуку інформації. Амадею хотілося в очах потомствених поколінь уславитися великою людиною. Інакше навіщо ще жити, коли померти судилося молодим?
— Ти думав над тим, що робитимеш з тими, хто все ж таки перевертатиметься? Як їх приручити?
— Звичайно. Ти пам'ятаєш, чому вони вимерли? Тому що в той великий катаклізм природа страшенно вплинула на їхні перевтілення: вони стали нестерпними та пекельно болісними. Я створю щось подібне, а потім вироблю антидот, який допомагатиме їм впоратися з цими муками. Вони матимуть довге життя, силу, увагу, а я — владу над ними.
Кара сіла біля його ніг і поклала голову йому на коліна. Амадей провів кінчиками пальців по її кучерявому волоссю і посміхнувся. Він вірив, що раптом його не чекало велике майбутнє, вірна напарниця продовжить справу і не схибить після його смерті. А може, Амадей зможе обдурити пророцтво? Чи достатньо сильний був його розум, щоб обхитрити Божий план? Чи передумає Всевишній, коли побачить, яку розумну людину може втратити цей світ?
Його ж молодший брат тим часом навідався до матері своєї майбутньої дитини. Він зайшов до неї з підносом. На ньому: молоко з медом, шоколадні вафлі та знеболювальне. Камілла багато знемагала від болю. Звісно, адже людський організм не підготовлений до такої швидкоплинної вагітності.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Підмогильне місце
WerewolfСімейна справа Хаззардів - лабораторія з вирощування перевертнів. Батько, схиблений на своїй справі, готовий передати лабораторію одному зі своїх синів - молодшому Вілфріту. Він ігнорує його садистські нахили і має невиправдану недовіру до старшого...