Розділ сьомий

4 0 0
                                    

Повалення останнього пішака

Амадей дотримав свого слова. На подив Камілли, Вілфріт теж. Їй дали чистий одяг, виділили особисту кімнату, правильно годували та регулярно оглядали, допомагаючи полегшити швидкоплинні пологи. Живіт її тим часом все розбухав і розбухав, Камілла нескінченно корчилась від болю і постійно трималася за поперек. Їй було страшно народжувати. Вона взагалі не планувала коли-небудь ставати матір'ю, а зараз анітрохи не відчувала тих самих материнських інстинктів, лише муки та бажання якнайшвидше втекти з цього проклятого будинку. Але Камілла пам'ятала той по-справжньому зловісний погляд карих очей, що свердлив її на горищі. В них не було ніякого божевілля, яке мав Вілфріт. Старший із синів володів дійсно зледющою душею. Каміллою було ухвалено рішення дочекатися пологів і почати нове життя, ніби ніякого цього жаху з нею не відбувалося.

Вона стояла у своїй кімнаті і дивилася у вікно. Ще зовсім недавно в їхньому місті був парадоксально теплий кінець осені, а тепер фонтан сімейства Хаззардів замерзав, і перші сніжинки, кружляючи, опускалися на землю.

— Я не радила б, — позаду почувся суворий і надмірно спокійний жіночий голос: не низький, але й не високий. Зовсім не дзвінкий і трохи хрипкий. Кара.

— Не радила що?

— Навіть припускати думку про втечу.

— Я й не думаю про це. Я довіряю Амадеєві.

— Правильно робиш, — Кара підійшла до неї і теж подивилася у вікно, — ти чула про пророцтво для їхньої родини?

— Хто ж не чув про нього?

— Віриш у нього?

— Вірю, що Вілфріт — це породження диявола.

Кара трохи посміялася:

— Я ось анітрохи не вірю. Хіба наша доля не в наших руках? Амадей так сильно накручує себе з цього приводу, що ризикує справді померти.

— Отже, ти віриш, що ви й надалі ставитимете досліди?

— Вірю. Говард із улюбленим Вілфрітом можуть робити що хочуть, а ми з Амадеєм точно залишимося жити. Розум сильніший за пророцтва.

— А як не сильніше?

— Я не входжу до частини їхньої родини.

— Хочеш сказати, що в такому разі лабораторією заволодієш ти?

— Так. Я не полишу цю справу. З Амадеєм чи без.

Підмогильне місце Where stories live. Discover now