Nişan Sözleşmesi

434 65 25
                                    

Potter Malikanesi, Northampton
17.08.1976, 18.33

James, odasında en yakın arkadaşı Sirius ile oturuyordu. İkili, önlerindeki okul senesinin nasıl geçeceği hakkında sohbet ediyorlardı.

"S.B.D.'de düz O'lar mı geldi?" diye sordu Sirius. Bu sabah baykuşlar, S.B.D. sonuçlarını getirmişti. "Benim İksir harici hepsi O."

"Benim o da O." dedi James. "Ayrıca KSKS ve Biçim Değiştirme de O+ geldi."

Sirius güldü ve "Orada sürpriz yok." dedi. "Peki ne olacak seneye. Gün geçtikçe daha çok safkan Voldemort'a katılıyor."

James iç çekti ve "Biliyorsun ki babam ve Arcturus Amca bu konuda oldukça net." dedi. "Yaklaşan savaşta hiçbir şekilde bir taraf seçmek istemiyorlar. Bir önceki Karanlık Lord, iki aileden de çok şey götürmüş."

"Biliyorum," dedi Sirius da. "Yine de Voldemort buna izin verecek mi? Sözde safkan harekatının lideri ama safkanları da öldürmekten çekinmiyor. Bizi taraf seçmeye zorlamays çalışırsa."

James gözlerini devirip "Büyük hata yapar." dedi. "Bir Karanlık Lord daha Black Hanesi ile Potter Hanesi'nin ittifakının kurbanı olur. Ayrıca safkan harekatı hakkında görüşlerimizi biliyorsun."

Sirius sırıttı ve "Elbette biliyorum." dedi. "Benim de görüşlerim sayende değişti sonuçta. Yine de ailemi biliyorsun. Büyükbabam ailenin güvenliği için herhangi birinin Voldemort'a katılmasını yasakladı. Eğer içimizden biri ona katılırsa aileden atılacak. Yine de bu annem ile babamı hiç memnun etmedi, özellikle de annemi. Hem benim, hem de Regulus'un Ölüm Yiyen olmasını istiyordu."

James Walburga'nın nasıl biri olduğunu bildiğinden başını salladı. "Kusura bakma ama baban biraz omurga göstermiş olsaydı annen bu kadar konuşamazdı."

Sirius içini çekti ve "Bana bilmediğim bir şey söyle." dedi. "Büyükbabam zaten bu yüzden beni varisi yaptı."

James başını salladı, sonra da konuyu değiştirdi. "Harita ne durumda?" diye sordu.

Sirius güldü ve iç cebinden bir parşömen çıkardı. "Bahsettiğin iyi oldu." dedi. Asasını parşömene doğrultup şifreyi söyledi. "Patiayak, Hogwarts'ı gözlüyor."

Ardından haritanın üzerinde bir yazı belirdi.

Kandan Olmayan Kardeşler Pençe ve Patiayak Gururla Sunar

HOGWARTS HARİTASI

Haritada Hogwarts'ta gördükleri bütün kısımlar belirdi ve şu anda şatoda bulunan isimler ayak izleri şeklinde gözüktü. Profesör Dumbledore ofisindeydi. Profesör McGonagall da aynı şekilde ofisindeydi ve Filch de kedisiyle birlikte üçüncü katta dolanıyordu. Onun dışında şatoda kimse yok gibi görünüyordu. Belli ki diğer profesörler tatilde evlerine gidiyordu.

"Bitti yani," dedi James gülümseyerek. "Bu çok iyi oldu. Bu haritanın bir kopyasını daha yapmamız gerekiyor. Biri sende kalır, biri de bende."

"Halledilmeyecek bir şey değil." dedi Sirius da. "Kapatmak için de şöyle demek yeterli. 'Patiayak kaçar.' Sen de aynı cümleleri Pençe için söyleyerek açıp kapatabilirsin."

"Güzel," dedi James, kapanan haritaya tatmin olmuş bir ifadeyle bakarken. "Kalan iki yılımızda da boş zamanlarımızı kaleyi araştırarak geçirelim. Belki bilmediğimiz bir oda veya geçit falan bulabiliriz. O zaman onları da haritaya ekleriz."

Tarafsız Lord (James Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin