Sözleşme İmzalanıyor

320 52 19
                                    

Black Malikanesi, Londra
17.08.1976, 20.03

İkili öpücüğü kestiğinde alınlarını birbirine dayadılar. James, ellerini tekrardan Narcissa'nın yanaklarına getirdi ve "Seni her zaman seveceğim, Narcissa." dedi. "Kimsenin seni benden almasına izin vermeyeceğim."

Narcissa'nın yüzünde istemsiz bir gülümseme oluştu. Sonra da içinde bulundukları durumun farkında varıp kızardı ve geri çekildi. James, onun çekilmesine izin verdi. Onu istemediği bir şeye zorlayacak değildi sonuçta.

Narcissa, kendini toparlayıp "Arcturus amca bizi bekliyordur." dedi. "Aşağı insek iyi olur."

James başını salladı ve ayaklandı sonra da Narcissa'yı kaldırmak için elini uzattı. Narcissa da James'in elini tutup ayağa kaldırmasına izin verdi.

İkili birlikte aşağı inerken James, "Sen Arcturus amca ve diğerleriyle konuşursun." dedi. "Ben de bunu annem ve babama anlatmam gerekiyor. Daha önce de dediğim gibi, Arcturus Amca'nın bunu onaylayacağına eminim. Annem ve babamın da buna karşı olmayacaklarını biliyorum. Öyle ki annem zaten sana okan duygularımı biliyor."

Narcissa şaşkın bir ifadeyle James'e döndü ve "Biliyor mu?" diye sordu.

James güldü ve başını salladı. "Her ne kadar, her sorduğunda inkar etsem de onun gözünden hiçbir şey kaçmadı."

Narcissa da güldü. "Peki o zaman," dedi. İkili salonun girişine varmışlardı. "Mektup göndereceğim sana."

James gülümsemesini sabit tuttu ve ikili salondan içeriye girdiler. Arcturus onları görünce "Konuştunuz mu?" diye sordu.

"Konuştuk, Arcturus amca." diye yanıtladı James. "Ben durumu annem ve babama anlatmak için gitmeliyim. Narcissa'nın size anlatmasına izin vereceğim. Hepinize iyi akşamlar dilerim."

Arcturus, başını sallayarak "İyi akşamlar, evlat." dedi. "Charlus'a dört gün sonraki oturumu hatırlat. Biliyorsun ki unutma eğilimi var."

James bu sözün ne kadar doğru olmasıyla eğlenirken "Hatırlatırım, Arcturus Amca." dedi. "Sonra görüşürüz.

Bunu söyledikten sonra da şömineye ilerledi ve eline biraz uçuç tozu aldı. Şöminenin içine girip tozları yere fırlatırken "Potter Malikanesi!" diye bağırdı. Saniyeler içerisinde alevler içerisinde kaldı ve alevler kaybolduğunda James de ortalıkta yoktu.

Potter Malikanesi, Northampton
17.08.1976, 20.15

James, Potter Malikanesi'ndeki şöminede belirdi ve şömineden dışarıya adımladı. Asasıyla hem üzerindeki, hem de yere dökülen tozları temizledi. Sonra da onu bekleyen ailesi ve Sirius'un yanına salona doğru yürüdü.

Salona vardığında onu ilk gören Dorea oldu. "Hoş geldin, oğlum!" dedi sevgi dolu bir gülümseme ile. "Biz de seni bekliyorduk. Otur şöyle."

James, annesinin işaret ettiği koltuğa, Sirius'un yanına oturdu. O oturduğunda babası Charlus söze girdi.

"Pekâlâ, seni dinliyoruz." dedi. "Narcissa ile ne konuştun?"

James, kendisinin cevabını bekleyen ebeveynleriyle Sirius'a kısa bir bakış attıktan sonra bombayı patlattı. "Narcissa'ya evlenme teklifi ettim."

Tarafsız Lord (James Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin