Hogwarts'a Dönüş

276 49 7
                                    

Peron 9/¾, King Cross İstasyonu
01.09.1976, 10.43

James, şu anda ailesi ile birlikte King Cross İstasyonu'ndaydı ve üç Potter da Black Ailesi'nin istasyona gelmesini bekliyorlardı. James, Sirius ve Narcissa'nın okula başladıkları yıldan beri bu değişmemişti. Black ve Potter Ailesi, her yıl, eylül ayının ilk günü bir arada görünürlerdi.

Nişan Sözleşmesi'nin yapıldığı günden bu yana zaman James için gerçekten oldukça hızlı geçmişti. Bunun en büyük sebebi de her gün Narcissa ile görüşmeleriydi. Yarısında Narcissa, Potter Malikanesi'ne gelirken, yarısında da James, Black Malikanesi'ni ziyaret etmişti.

James, son iki haftada hiç olmadığı kadar mutlu olmuştu. Narcissa ile Nişan Sözleşmesi'ne girmeye karar vermeleri bunun başlangıcıydı. Ayın yirmi ikisinde de sözleşme imzalandığında ondan daha mutlusu yoktu.

Bunun bazı getirileri de olmuştu tabii ki. Babasının anlattığına göre Abraxas Malfoy, 21 Ağustos'taki Büyüceşura oturumunda oldukça memnuniyetsiz bir ifadeyle onları yaklaşan nişanları için tebrik etmişti. Babası, Malfoy Hanesi'nin ileride bir şey deneyeceğini düşündüğünden James'e dikkatli olması konusunda uyarıda bulunmuştu.

James bu konuda babasıyla aynı fikirde olduğundan, ona dikkatli olacağına dair söz vermişti. Aynı şekilde Arcturus'a da Narcissa'yı koruyacağına söz vermişti.

James'ten sözlerini alan Walpurgis Kasapları da evin korumalarını arttıracaklarına dair güvence vermişlerdi. Bu hamle, Abraxas Malfoy'u kızdıracağından dolayı Voldemort'un saldırma ihtimaline karşı hazırlıksız olmak istemiyordu.

James, düşüncelerinden Black Ailesi'nin sırasıyla şömineden ortaya çıkmasıyla ayrıldı. Bütün Blackler burada olduğundan oldukça kalabalıklardı ve dikkat çekiyorlardı.

Arcturus eşliğinde Blackler Potterlar'a yaklaştılar ve iki Hane Lord'u el sıkıştılar. Dorea ve Melanie de sarılarak srlamlaştılar. Cygnus, Duruella, Walburga ve Orion sadece baş selamı ile yetinirken, çocuklar ise tıpkı Dorea ve Melanie gibi birbirlerine sarıldılar.

"Yine tam zamanında." dedi Charlus, selamlama merasimi bittiğinde. "Bir sorun çıkmadı umarım."

"Her şey yolunda," diye yanıt verdi Arcturus ciddi bir ifadeyle. "Çocuklar siz trene geçebilirsiniz. Biz de biraz konuştuktan sonra döneriz."

"Pekâlâ!" dedi James, sonra da ebeveynlerine döndü. "Anne, bana, Noel'de görüşürüz."

Dorea, James'i utandıracak bir şekilde ona sarılırken "Görüşürüz oğlum." dedi. Bunu ikinci olgunluğunu geçirdiği zamandan bu yana suratında muzip bir gülümseme ile yapıyordu.

James sıkıntı içerisinde annesinden uzaklaşırken "Pekâlâ," dedi biraz kızarmış bir şekilde, "annem beni utandırmayı bitirdiğine göre biz gidebiliriz."

Dorea, hiç kimsenin inanmayacağı masum bir ifadeye bürünürken "Ne demek istediğini bilmiyorum, James." dedi. "Ben sadece oğluma sarılıyordum."

"Evet, evet, ondan." dedi James uzatmanın bir manasını görmeyerek. "Hepinizle sonra görüşürüz. Gel Narcissa."

James, son sözlerini Narcissa'ya elini uzatarak yaptı. Narcissa da hiç çekinmeden onun elini tuttu. Sonrasında da bütün çocuklar trene bindiler. James, hepsini trenin arka vagonlarından birine götürerek boş bir kompartıman buldu. Sonra da hepsi rahat bir şekilde yerleşti.

Her biri, sandıklarını küçülterek cüppelerinin ceplerine yerleştirdiği için pek bir yükleri yoktu. James cam kenarına otururken Narcissa da hemen onun yanına oturup ona yaslandı. Bellatrix, James'in karşısındayken Sirius ve Regulus da karşılıklı oturdular.

Tarafsız Lord (James Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin