İlk Savunma Dersi

99 28 6
                                    

Hogwarts, İskoçya
02.09.1976, 07.30

James, Narcissa, Regulus ve Bellatrix, şu anda Baş Kız ve Baş Oğlan'ın ortak kullandıkları ofistelerdi. Bunun sebebi de Amelia ile Frank'tan devriye çizelgesini almaktı.

Bu ofis, okuldaki diğer ofislerden farklıydı. Çünkü içerisinde sekiz adet kapı bulunuyordu ve her kapı da bütün evlerdeki Baş Kız ve Baş Oğlanlar'ın odalarına açılıyordu. Odaların ne kadar uzakta olmasının bir önemi yoktu, okulun sihri bu mesafenin hiç yokmuş gibi olmasına sebebiyet veriyordu.

James'in bu okulu bu kadar çok sevmesinin sebeplerinden biri de buydu. Sihrin bu yönlerine bayılıyordu ve bu tarz detaylar okula hayran kalmasını sağlıyordu.

Amelia'nın "Hepinizin zamanında burada olduğunu görmek güzel." demesiyle James, düşüncelerinden arındı. O sırada Amelia devam etti. "Lafı fazla uzatmayacağım. İşte burada hepinizin çizelgesi var. Hepiniz görevlerinizi layıkıyla yerine getirdiğinizden emin olun. Hakkınızda saçma sapan şikayetler duymak istemiyorum. Şimdi dağılabilirsiniz."

James, Frank'in dağıttı çizelgelerden kendisine ait olanını aldı ve kısaca kontrol etti. İlk devriyesinde Evans ile ortaktı ve bu akşamdı. Onunla üçüncü kattan sorumlulardı. Evans'ın sorun çıkarmayan biri olduğunu bildiğinden bu eşleşmeden yana hiçbir sıkıntısı yoktu.

Çizelgesini katlayıp cüppesinin içine yerleştirdi. Ardından da kolunu Narcissa'nın omzuna atıp diğerleriyle birlikte buradan ayrıldılar.

"Sen kiminle, ne zaman yapacaksın, James?" diye sordu Narcissa. "Benimki Lupin ile yarın akşam ikinci katta."

"Evans ile bu akşam," diye cevapladı James de. "Üçüncü kattan sorumluyuz. Sizde ne var ne yok?"

İlk cevap veren Regulus'du. "Ben Stephen Vaisy ile bu akşam dördüncü kattayım." dedi. "Hufflepuff, beşinci sınıf başkanı."

"Ben de Shacklebolt ile cumartesi günü zemin katta olacağım." dedi Bellatrix de. "Ravenclaw yedinci sınıf başkanı. Onu Düello Turnuvası'ndan hatırlarsınız."

James başını sallayarak onayladı. Kingsley Shacklebolt, gerçekten de oldukça yetenekli bir düellocuydu. Geçen sene çeyrek finalde Amelia'ya yenilmişti.

James'in bu okulda düello yapmaktan zevk aldığı bir kaç kişi vardı ve onlardan birisi de oydu. Koyu tenli Ravenclaw, konu Karanlık Sanatlara Karşı Savunma ve düelloya gelince içgüdüsel bir anlayışa sahipti ve bu da sahip olunması gereken bir beceriydi.

James, onun Seherbaz olmak istediğini biliyordu. Öyle ki Alastor Moody'nin göz diktiği öğrencilerden biriydi. Bu da onun hakkında çok şey anlatıyordu. Alastor Moody, paranoyak bir manyak olabilirdi ama konu savaşçılara ve Seherbaz adaylarına gelince çok keskin bir gözü vardı. Onları eğitmekten her zaman çok zevk alırdı.

"Hadi, Büyük Salon'a gidelim," dedi James, düşüncelerini bir kenara bırakarak. "Gerçekten şu anda çok açım."

Dörtlü, bunun üzerine, Sirius'un kendilerini beklediği Büyük Salon'a doğru yola çıktılar.

***

"Öncelikle hepinizi F.Y.B.S. senenizde Biçim Değiştirme dersini aldığınızdan dolayı tebrik ederim." dedi Profesör McGonagall. "Bu dersin hiç kolay olmadığını biliyorum ve F.Y.B.S. düzeyinde eğitime devam etmek de aynı derecede zorluğa sahip."

Yalan söylemiyordu. Şu anda derste altıncı sınıf Slytherinler'den sadece yedi kişi vardı ve bu da yılın zirvesinde olan James, Sirius ve Narcissa dışında dört kişi demekti. Edward Bletchley, Alexander Avery, Severus Snape ve Isabella Blishwick.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tarafsız Lord (James Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin