La vanatoare

295 27 0
                                    

Buna, acum suntem in haita si luam masa. Haita a vanat un cerb urias iar acum sarbatorim printr-o masa. Cei care au vanat cerbul sunt Gillian, Mikel niste beta. Ma gandesc sa mergem impreuna sa vanam eu, tata, Daiana, Gillian si Mikel. Vreau sa fie secret,o vanatoare cu cei la care tin cel mi mult,insa tata si Daiana sa nu afle,pentru moment, asa ca ma ridic de la masa si ma duc sa vorbesc cu Mikal si cu Gillian.Cand le-am spus au fost de acord si am stabilit sa ne intalnim in miljocul padurii.

Peste O ora

Acum sunt in camera cu Daiana iar tata este in camera sa. Daiana doarme iar eu ma gandesc la vanatoarea de maine daca Daiana este in stare sa vaneze. Dar mi-am amintit ca atunci cand Daiana a venit in haita ea a venit ca beta deci este o beta puternic in lupta.

Bob P.O.V.

Acum sunt in camera mea. Vreau sa ies umpic pe afara sa vad daca s-a schimbat ceva de cand am fost plecat. Vad ca Derek s-a ocupat bine de haita toti spun ca este un alpha bun, curajos, frumos si ca in todeauna a avut grija de haita. L-am intrebat pe Mikel cum de a devenit Derek Alpha Suprem. El mi-a spus ca Derek s-a luptat cu Jason si l-a infrant asa a devenit el alpha. L-am mai intrebat si ce sa intamplat cu Jason daca l-a ucis sau l-a crutat si el mi-a raspuns ca l-a ucis. Dupa ce am mai discutat am plecat in camera mea fiindca s-a facut seara si m-am pus sa ma culc.

URMATOAREA ZI

Acum am terminat de mancat si i-am zis Daianei si tatei sa vina sa mergem intr-o plimbare pana in miljocul padurii. Cand am ajuns Daiana m-a intrebat ce fac Mikel si Gillian aici eu i-am raspuns ca am planificat o vanatoare. Ea a fost umpic surprinsa iar tata s-a bucurat cand a auzit ca o sa vanam impreuna. Dupa ce am asteptat ceva timp Gillian a simtit mirosul unui grup de caprioare in care se aflau doi cerbi mari. Gillian a spus ca o sa-l vanam pe cel mai mare asa ca am inceput sa mergem dupa grup deoarece s-a indepartat de noi cand am zarit grupul Mikel a fugit ca sa separeze cerbul de grup ghidandu-l spre Daiana.Ea avea rolul sa-l prinda. Cand cerbul s-a indreptat spre Daiana ea a sarit si la prins cu colti de spate dar cerbul sarea si dadea din copite in toate partile iar Daiana nu a mai putut sa se tina cu colti si a cazut de pe el. Cerbul fuge spre tata iar el sare pe el si il prinde cu colti si cu ghiarele de spate, apoi sar si eu si il prind cu colti de gat. Dupa 2 minute cerbul a cazut jos iar Daiana si ceilalti au venit sa ne ajute sa-l omoram. Dupa ce am omorat cerbul am sarbatorit printr-un dans iar dupa aceea am luat prada si am duso acasa.

PESTE O ORA

Acum suntem in haita am ajuns de putin timp, toata haita este foarte fericita pentru ca am reusit sa vanam ditamai cerbul, vom avea si mancare destula pentru ceva timp. Dupa ce am petrecut si ne-am distrat am mers impreuna cu Daiana in camera noastra findca eram obositi si dupa o asa zi cine nu ar fi obosit.
*******************************
Buna acesta este capitolul 7 din Alpha Suprem sper ca o sa va placa daca da stit ce trebuie sa faceti.Apropo pentru cei ce comenteaza in exces,pastrati-va parerile pentru voi. P.S. scuze pentru greseli.

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum