Insfrsit am iesit din spital asa ca am inceput sa pregatesc intalnirea.Cred ca intalnirea noastra o sa fie la Paris.Trebuie sa cumpar doua bilete de avion din California in Paris.
DUPA 3 ORE.
Daiana P.O.V. . Numi vine sa cred ca Derek a planificat in secret intalnirea noastra la Paris. De cateva ore ne plimbam prin Paris iar acum Derek a spus sa mergem pana la turnul Eifel cand am ajuns acolo nu era nimeni numai noi doi. Derek a inchiriat turnul pentru o seara numai pentru noi,in varful turnului era pregatita o masa cu lumanari mancare si multe alte chesti. Dupa ce am mancat am inceput sa privim stelele de pe cer a fost asa romantic. Derek sa rezemat de turn iar eu stateam cu spatele rezemat de iel iar Derek ma tinea strans in brate.
DUPA 2 ORE.
Nu o sa va vina sa credeti ce am facut dupa masa, ne-am dus intr-o camera iar Derek ma marcat a fost foarte tare. Acum suntem in camera hotelului unde sa intamplat marcarea.Derek P.O.V
Numi vine sa cred ce am facut imreuna cu Daiana in camera hotelului. Acum suntem tot in hotel Daiana se uita la teve iar eu ma gandesc ce o sa mai facem maine vreau sa mergem intr-o plimbare cu trasura prin tot orasul iar dupa aceea sa mergem sa luam masa la un restaurant. Cred ca o sa ma duc sa ma plimb prin hotel. Cand am ajuns in receptie nu mi-a venit sa cred pe cine am vazut.
*************************************
Buna acesta este capitolul 5 din Alpha Suprem sper sa va placa daca da lasati un comentariu un vot si scuze pentru greseli. P.S. pe cine credeti ca a vazut Derek. Copii o sa incerc sa postez mai repede dar nu imi mai vine inspiratia.