Intalnirea cu o prietena

203 21 2
                                    

Derek P.O.V

Acum suntem in oras ne-am dus la un restaurant sa mancam ceva. Ne-am asezat asteptam sa ne vina comenda cand dintr-o data vine inspre noi o prietena veche care nu am mai vazuto de mult timp. Vine inspre noi sa ne saluta pe mine si pe Daiana se aseaza langa noi si incepem sa discutam lucruri din copilarie si de acum. Povestim ce povestim si ajungem la un subiect mai delicat Rihana a fost o iubita dea mea am crezut ca era sufletul meu pereche dar sa dovedit ca nu ea era si Daiana relatia noastra a fost una de lunga durata dar cat de mult a durat asa de repede sa incheiat. Neam certat din cauza ca am surprinso cu un alt prieten cand sau sarutat ea mia spus ca nu era cea ce pare dar eu nu am crezuto. In fine asta a fost intre noi doi.

Daiana P.O.V

Acum suntem la restaurant ascult ce imi povestesc Derek si Rihana din ce am inteles ea este o veche iubita de-a lui Derek si ca sau despartit deoarece ea la inselat pe Derek. Sunt putin geloasa pe aceasta Rihana dar incerc sa nu se vada. Mai povestim si ajungem sa ii spunem ca vom avea un copil peste 3 luni si ca el va fi un baiat.

##############################################################

Salutare acwsta este un nou capitol sper sa va placa scuze pentru ca este asa de scurt dar nu mai am inspiratie cei care au idei sa le lase in comentari sau pe privat cu mine vreau sa vad la ce va ganditi voi. Ps scuze pentru greseli.

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum