Dr:Sunt gata sa incep dar si sa termin lupta aceasta. Sunt furios simt cum sangele imi arde in vene si sunt gata sa ma transform in latura mea fioroasa. Toata haita este alaturi de mine ma uit la Daiana si nu mai pot de furie. Gillian si cu Mikel sunt alaturi de mine si tatal meu.Nu mai suport sa o vad pe Daiana si incep lupta. Ma napustesc spre prietenul Rihanei il dobor jos. Gillian se lupta cu Rihana iar tata si cu Mikel au luat-o pe Daiana.Eu ma lupt cu prietenul Rihanei, care de fapt este kanima. Pe el il controleaza Rihana. Dupa o lupta indelungata invingem. Eu am ucis kanima iar Gillian a ucis-o pe Rihana. Imi pare rau dar daca ea nu a suportat despartirea. La urma urmei ea sa despartit de mine, nu eu de ea. Dupa ce s-a incheiat lupta am fugit repede sa o vad pe Daiana.Cand o vad simt um o parte din mine nu mai exista.
Gi:Sunt impreuna cu Derek si cu Daiana la sipital. Pe mine m-au bagat intr-o camera separat deoarece am fost ranita putin in lupta.
Nu imi pot scoate din minte fata jegoasei aleia. Nu regret o clipa ca am ucis-o. Si-o cerea de mult tarfa, acum a primit ce dorea atat.Dupa o saptamana:
Gi: A trecut o saptamana de la incidentul cu Kanima. Dupa ce am ucis kanima Daiana a inceput sa se refaca, cel putin dupa spusele doctorului. Derek sta neclintit de langa patul Daianei nu s-a miscat de loc de la incident.
Sufera. Nu se misca,rareori se mai ridica, si chiar si atunci doar ca sa o sarute pe frunte sau sa ii sopteasca ceva ce doar el stie.
Dr: Ma tot gandesc cum de Rihana a putut sa faca asa ceva. Nu o credeam in stare. Dar cand ma uit la Daiana si o vad imi dau seama ca ea este cel mai frumos lucru din viata mea. Nu cred ca as putea sta nici o clipa fara ea. Ea este totul.Dupa o zi
A mai trecut inca o zi de cand Daiana este inconstienta dar doctorul spune ca este tot mai bine. Sunt tot mai nerabdator sa vad cand se va trezi Daiana sa ii vad din nou ochii aceia frumosi care m-au vrajit de cand i-am vazut. Imi doresc sa isi revina cat mai repede din somnul adanc. Sa putem sa ne plimbam din nou prin haita impreuna si sa ne uitam la luna si la stele cum stralucesc si multe alte chesti pe care le faceam impreuna. Sa avem grija de haita. Cand o sa se trezeasca Daiana o sa adun tot consiliul la o intrunire in care sa discutam despre protectia haitei. Nu mai vreau sa se intample nimic. Sa stiu ca suntem cu totii in siguranta copii, adulti, varstnici si sa reamenajam haita. Stiu ca am tot spus ca o sa intregim paza si ca o sa facem multe lucruri dar am facut multe in haita dar cu toate intamplarile car ni s-au intamplat pana acum nu am putut face nimic. Dar o sa facem haita un loc sigur si frumos in care vom putea trai in siguranta.
Toti o sa putem iesi in lume si sa venim inapoi fara sa ne gandim ce o sa se intample cu noi.
Ziua urmatoareMa pregatesc sa plec la Daiana sa vad cum se simte. Iau micul dejun iar dupa aceea o sa plec sa o vad. Acum sunt in drum spre ea. Astept sa o revad pe Daiana. Zici ca nu am mai vazut-o de o luna.
Si capitol nou, sper ca v-a placut daca da nu uitati sa lasati un com si un vot.
P.S. Scuze pentru greseli, sa nu credeti ca nu o sa mai continui cu cartea. Titlul este pus astfel deoarece nu stiam ce titlu sa pun daca aveti vreo idei lasatio in sectiunea de comuri.Pana data viitoare byeeeeeeeeeeeee