Vestea buna

236 25 3
                                    

Acum astept sa intru la Daiana. Cand a iesit domnul doctor mi-a spus ca operatia a fost un succes si ca o sa fiu tata. Cand am auzit ca o sa fiu tata am izbugnit in plans de fericire. Acum am intrat s-o vad pe Daiana. Ma pun langa ea si ii spun vestea cea mare ca este mamica. Cand a auzit Daiana ca este mamica a fost foarte bucuroasa si la fel ca mine s-a apucat de plans. Dupa ce ne-am mai linistit am inceput sa vorbim ce se va mai intampla in viitor si am mai intrebat-o si cum se simte caci a fost legata si operata iar ea imi spune ca se simte bine si ca inca nu mai poate de fericire ca va deveni mamica. Dupa ce am mai discutat eu am plecat iar Daiana sa pus sa se culce eu am mers direct la tata si i-am spus ca Daiana este insarcinata si ca el o sa devina bunic. Tata a fost foarte bucuros cand a auzit vestea buna el ma imbratisat si a spus ca trebuie sa sarbatorim. Asa ca am hotarat ca atunci cand iasa Daiana din spital sa facem o petrecere si sa nu spunem la nimeni nici macar la unchiu si matusa si nici la Mikal si Gillian. Dupa aceea eu am plecat sa ma culc de si am stat pana tarziu treaz findca nu am putut adormi.

Ziua urmatoare

Acum mam trezit vreau sa mananc iar apoi o sa ma duc la Daiana sa vad daca sa trezit si daca se simte mai bine. Acum sunt cu Daiana am intrebato cum se simte si a zis ca se simte foarte bine domnul doctor a spus ca se vindeca foarte repede si ca in cateva zile va putea sa plece acasa. Daiana mananca acum iar eu iam adus de doua ori mancare cat mananca ea deoarece acum mananca pentru doi dar ia tot spune ca nu poate manca atat de mult. Daiana a terminat de mancat am lasato sa se odihneasca iar eu m-am dus sa vorbesc ceva cu tata.

Ziua urmatoare

Acum sun la Daiana am venit sa o iau acasa deoarece se simte mult mai bine si s-a vindecat foarte repede iar doctorul a zis ca poate sa plece. Am plecat cu Daiana acasa. I-am pregatit Daianei o surpriza.Am facut impreuna cu tata niste schite pentru cum va arata casa deoarece o vom schimba o s-o marim. Am stabilit cu Daiana unde va fi camera copulului deoarece nu stim inca daca este fetita sau baiat(eu as prefera sa fie baiat).

*****************************
Buna ce mai faceteti lupisori cred ca stiti ce este acesta, acesta este capitolul 10 din Alpha Suprem sper sa va placa. Scuze ca nu am mai postat dar nu am mai avut timp si nici inspiratie. Daca vreti sa postez mai des sustine-ti-ma cu un vot un comentariu si vreau sa va mai spun ca as vrea foarte mult sa strangem la acest capitol peste 10 voturi si sa spuneti si la prieteni vostri de pa wattpad. A, am uitat sa spun scuze pentru greseli!

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum