La intalnirea cu ceilalti Alpha ne-am intalnit cu Mark Alpha-ul ce
i-a ucis parinti Daianei. Cand Mark a vazuto pe Daiana impreuna cu mine sa facut galben la fata. .
DUPA O ORA. .
Acum am ajuns in haita noastra o vad pe Daiana cam suparata o intreb ce a patit.
-Diana ce ai patit?
-Sunt furioasa! spune ea.
-De ce esti furioasa?o intreb eu. . -Pentru ca lam vazut pe Mark. .
Atunci ma hotarasc sa ma duc impreuna cu ea pana in haita lui Mark .Cand ajungem in haita lui Mark incep sa urlu, cand a auzit Mark urletul meu a iesit din casa. -Mark! striga Daiana la el.
-Da Daiana cu ce ocazie vizita ta si a lui Derek.
-Eu Derek Alpha-ul Suprem te provoc la o lupta pana la moarte. -Accept!Spuse Mark indraznet. Incepe lupta Mark sare pe mine si ma musca de gat,eu il arunc de pe mine si la fel sar pe el si il musc de cap.Dupa o lupta destul de lunga il infrang pe Mark.Dupa ce lam ucis pe Marc haita lui a devenit haita mea si teritoriul la fel tot al meu.
. DUPA DOUA ORE. .
Ajunsi inapoi in haita cu membri noi dar si cu rani destul de adanci.Daiana ma ajuta sa ajung la doctorul din haita, doctorul Frenk el imi spune ca trebuie sa ma opereze. ******************************* BUNA ACESTA ESTE CAPITOLUL 3 DIN ALPHA SUPREM SPER CA VA PLACE DACA DA LASATI UN COMENTARIU UN VOT SI INCA CEVA SCUZE PENTRU GRESELI.
APROPO CEL DIN IMAGINE ESTE MARK