Dr: Acum am plecat de la restaurant impreuna cu Daiana si cu Rihanna inspre haita. A fost o zi plina, m-am bucurat ca m-am intalnit cu Rihanna dupa atata timp ea mi-a cerut voie daca poate sa stea o vreme cu noi in haita.
Di: Acum suntem pe drum spre haita impreuna cu Derek si Rihanna. Astazi cand am discutat toti trei Rihanna a intrebat daca poate sa ramana o vreme la noi in haita. Cand am auzit am inceput sa fierb un pic, dar nu am lasat sa se vada. De cand am vazut-o pe fata asta am simtit un fior rece. Nu cred ca este asa cum pare dar poate ma insel eu dar nu cred. Imi vine sa ii smulg parul din cap cand o vad ca se apropie de Derek dar stau calma si zambesc. Imediat ajungem in haita si cand o sa ajungem o sa ma trantesc in pat ca si un copil mic.
Dr: Am ajuns in haita o conduc pe Daiana in capera noastra iar dupa aceea o sa ii arat Rihannei camera ei.
Dr: Este dimineata ne-am trezit de cateva minute iar acum mergem sa luam micul dejun iar dupa aceea ma duc cu Daiana la analize si ecografie sa vedem ce se mai intampla cu copilul nostru si cu ea.
Daiana a spus ca se simte rau de aseara dupa ce ne-a adus chelnerul mancarea si sucurile si am mancat a inceput sa se simta rau dar ea spunea ca este din cauza sarcinii.Di: acuma luam micul dejun dupa ce terminam o sa mergem la doctorul de familie pentru ecografie si analize. Aseara dupa ce am mancat,baut si am discutat am inceput sa ma simt cam rau am zis ca este de la sarcina si de la stresul acumulat.
Am ajuns la doctor si am facut analizele si ecografia asteptam sa vedem ce spune doctorul.Dr: Asteptam rezultatele in liniste dar dintr-o data Daiana ameteste si cade la pamant chem repede doctorul si o ducem intr-un salon.
A trecut o zi de cand Daiana nu isi mai revine eu astept pe scaun langa patul ei .Nu m-am miscat nici macar o clipa de langa ea. Aseara am avut un vis ciudat. Am visat ca Daiana a murit era imbracata intr-o rochie alba dar gata a fost doar un vis nu este realitate.
Dupa ce m-am trezit a venit Gillian mi-a spus sa ma duc sa mananc ceva si sa fac un dus. Cu greu a reusit sa ma convinga sa plec de langa Daiana.
Am facut un dus si am mancat cand ajung aproape la spital o vad pe Gillian fugind spre mine spunandu-mi ca sa intamplat ceva cu Daiana. Incep sa fug inspre ea iar cand ajung nu mi s-a parut nimic ciudat la ea dar cand Gillian i-a scos mana stanga de sub patura era plina de mazga cand am vazut am spus ca nu se poate Kanima. Gillian ma intreba ce este Kanima eu ii spun ca este o soparla folosita la razbunare,razbunarea celuia care o controleaza.Si capitol nou.Sper ca v-a placut, imi pare rau pentru greseli.Multumesc pentru voturi,lupii mei :).
Vreu sa o tinem tot asa mersi din nou pentru tot.