Herkes mi rezil amk (uçan sütten çaldım hihi)
Jisung
Ayyy çıkışta ENİSTE izin
verirse lunaparka gidek miiiJeongin
Olm mal mısın derste yazmasanaJisung
KeskeskeskeskesSeungmin
Aq ilk defa derse odaklandım
içine ettiniz amkFelix
Haklı amk ya ilk defacık derse odaklandımJisung
Sus yoksa enişte mi kızıyoFelix
Bak seni ters yatıtır düz sikerim taam mıJeongin
Onu bunu bırak da gidek lan parka hemde luna olanSeungmin
O nası bisi amkJeongin
Lunapark isteSeungmin
Alla alla yemin etJeongin
Yemin ederimFelix
Neden hoca bana bakıyoJisung
Canı istemiş daha ne olacakFelix
ANANI SİKİM BURAYA GELİYORSeungmin
Kapatın telefonları amkHerkes telefonu kapatmıştı. Ama hoca o dörtlüye bakıyordu. Yavaşça Felixe yaklaşıyordu. Hoca tam Felixin dibinde durup ona sinirle bakıyordu. Felix ile hoca bakışıyordu. Ama ne bakışma. Dersin ki hint dizisi.
-" Felix "
-" Efendim "
-" Napıyordunuz siz "
-" Hiiiiç "
-" VERİN O TELEFONLARI BAKİM ÇABUK "
-" Hoc- "
-" VERİN ALN VERİN "Hoca cümlesini bitirince kapı açıldı. İçeri giren müdürdü.
-" Hocam dersinizi bölüyorum ama kim o bağıran saygısız "
Ben Seungmin Jisung ve Jeongin birbirimize bakıp anırmamak için zor duruyorduk. Müdür sinirle nefes alıp verirken göbeği şişip iniyordu. Aq suni teneffüs mü yapıyon piçin şıçtığı. Bir dakika sonra zil çaldı ve herkes çantalarını toplayıp okuldan çıkmak için beleş ay çiçek yağı görmüş Türk gibi koşmaya başladı. Felixler en son çıkacaklardı. Amk neden diye sormayın kıyamet kopuyor kapı da. Nasıl kopuyor anlatamam. Öyle böyle değil. Resmen elleşiyorlar amk.
-" LAN HANGİ OROSPU ELLİYO BENİ "
Diye bağırdı Beomgyu. Yeonjun anırıyordu. Kimin ellediği belli olmuştu. OROPU SAPIK YEON.
-" Kanka tenin çok yumuşakmış amk SKSJSJSJ " ( GÜLÜYO AMK GÜLÜYO )
Kendi ark grubuma döndüm. Bağırarak konuşuyorduk. Çünkü sanki içerde Uhud savaşı vardı. Ee bizim sınıfın farkı 💅 💅. Seungmin ellerini pick me kız gibi yapıyordu. Jeongin telefonla kavga ediyordu. Neden bende bilmiyorum. Jisung eman eman diye zırlıyordu. Ben napıyorum sıraya çıkıp twerk atmak için geçmeye çalışıyorum.
-" EEEE KESİN LAN SESİNİZİ "
Bi anda herkes dönüp bana baktı.
-" Bakın yarın biri gitsin konfeti getirsin pavyona çevirek burayı "
Herkes bi anda beni alkışlamaya başladı. Bazıları bana 'helal lan yusufii ' diyordu. Kendi grubumun yanına gidince Seungmin bana sanki ' gerizekalı ' bakışları atıyordu.
-" Noldu amk ne var sanki "
Seungmin ilk önce tüm oksijeni içine çekti. Sonra konuşmaya başladı.
-" Amk Hyunjin ne dicek sana böyle bir şey dediğini duysa "
Açıkçası zort olmuştum. Hakkat amk ne dicektim ben. Neyse söylemem ki nihahahahah.
Artık o cehennemden farkı olmayan yerden çıkmıştık. Okuldan çıkarken ben ne bok yicem onu düşünüyordum ki aklıma annem geldi. HAY AMK ANNEMİ UNUTTUM YA. Hemen Hyunjine söylemem lazımdı.
Heheheheh ben sizi yb mahrumu bırakmam ya ciddi ciddi 410 kelime yazdım ve bu yb yi yolculukta yazıyom daha gelmemize 5 saat mi ne var hadi bayyssss