BENİ HİÇ Mİ SEVMEDİN

127 13 118
                                    

Hyunjinden

Felix şuan da tam karşımda uzanıyordu yatakta. Onu çok özledim. Tek bir bildiğim şey vardı.

Bende nefret ediyordu...

Beni affetmesinden başka bir isteğim yok. Cidden sadece ben sevdiğime kavuşmak istiyorum. Bu kadar bile yeter.

Tüm paramı alın. Her malımı eşyamı paramı herşeyi alın ama yanımda Felix olsun yine de mutlu olurum.

Felix ayağa kalkıp kapıya doğru koştu. Kapıya varınca hızla koşmaya başladı.

Bende onun arkasından koşarken Felix gülüyordu. En sonunda onu yakalayıp omzuma aldım. O kurtulmaya çalışacağına gülüyordu.

Onu tekrar odaya götüreceğim sırada bana seslendi.

-" Hyun "

Hyun? İlk defa biri bana öyle seslenmişti. Bunu sevdiğimden duymak çoooook güzel bisi. Bende ona cevap verdim.

-" Efendim "
-" Neden aldattın... "

Sesi çok kısık çıkmıştı. Ama duymuştum.

Onu hemen omzumdan indirip normal şekilde kucağıma aldım. Saçlarına minik minik öpücükler konduruyordum.

Burun çekme sesi geliyordu Felixden. Hayır hayır lütfen ağlamış olmasın.

Odaya geldiğimizde hemen onu yatağa yatırdım. Bende yatağın ucuna oturup alnını olmamaya başladım. Daha çok ağlamaya başladı. Ne kadar salağım ya.

-" Şhh ağlama ağlama "

Diyip elimi onun sırtının altına koyup onu oturur pozisyona getirip kafasını göğsüme yasladım.

-" Beni hiç mi sevmedin "

Hıçkırarak ağlamaya başladı.

Şuanda kalbim resmen bin parçaya bölündü. Ne kadar üzmüştüm bu meleği ya. İğrenç biriyim ben.(zaten amk çocuğun anasını siktin resmen)

-" Şhh öyle bisi yok tamamen yalan gerçek değil onlar "
-" Ama hık o kızı neden öptün hık "

( arklar Felix hık dediği yerde hıçkırıyo ok mu!? )

-" Ben onu öpmedim o beni öptü ben senden başkasına bakmam bitanem "

Cümlemden sonra Felix şaşkınlıkla kafasını kaldırıp bana tatlı tatlı bakmaya başladı. Bende ona gülümseyip anlatmaya başladım.

-" Şimdi o kız bizim şirketten bir çalışan ama o bana aşıkmış sen kafeye gelince seni gördüğü için öptü ayrıca kız sen gelmeden 10 saniye falan önce geldi yanıma ben onu sevmiyorum zaten anladın mı bebeğim "

Ağlaması durmuş sadece küçük minnacık hıçkırıyordu. YERİM BUNUU.

kısa kesecem çünkü ellerim minik 🥺🥺🥺👉👈

KSQKIWJWWWUW neyse sizi seviyorum ayrıca bölümlerin kısa olma sebebini önceki bölüme yazdım birde neden hiç oy gelmiyor lütfen her okuyan oy versin amk

My little baby  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin