Arkadaşlar final yapmak istemiyorum ve istemediğim şeyi de yapmayacam baane amk ve bu bölüm biraz kısa neden mi AİLEM TELEFON YASAĞI KOYDU VE SENEYE LGS BANA GİRECEK İZİN VERMİYORLAR rahatladım
2 gün sonra
" Ayyy Minho hyung çoook yakışıklı değil mi anne " dedim 100. Defa.
Annem ben cümlemi bitirir bitirmez eline terliği almış deccal gibi bana bakıyordu. Euzübillahimineşeyytannîtaccım bismillahirâhmanîrrahim artık. Anne insan der ki ' cnm oğlum birtanem susar mısın birazcık bak zaten Minho mükemmel birisi biliyorum ben bunu Felix ve sizler çok şanslısınız '
Yok benimki hep şiddet ve kaba kuvvet. Pıhtım ya.
" Jisung acaba susacak mısın yoksa götünde terlik mi yaşasın he annecim hangisi "
Diyip gülümsedi. Olm keşke hergün misafir olsa evde. Annem onların yanında 360° değişiyor aq. CIDDEN ÖYLE AMK VALLA.
" Ahaha annecim tabikide susucam ben seni ikiletir miyim hiç "
" Tabi canım tabi sen kesinlikle ekmek almaya giderken muzlu süt almazsın sonra ödev yapacam diyip odandaki iki ayıyla oynamazsın daha sonra ise duşa girip iki saat durmazsın ve- "Elimle annemin ağzını kapattım. Olm bu kadar şeyi ben mi yaptım cidden amk. Aa ben mi. ( yok babaannenin tarlasındaki havucun içindeki Jeon Tayyip Kılıçtaroğlu )
" Annecim ben öyle bir insan mıyım ahaha "
" Evet "Ulan insan acır acır. Bizimki de ne kadar açık sözlü amk. Neyse seviyorum anamı. ( sev lan bi zahmet )
Odama çıkıp twerk atmaya başladım. Neden mi. Kaplumbağa deden nihahahahah. ( komik mi amına kodumun ANANI SİKİM BEN YAZIYORDUM LAN )
Offf keşke şuanda Minho olsa ya. Lan ne diyom ben. Olm hayır aşık olmak istemiyorum. Sonra burnum felix gibi boktan çıkmaz. Ama kalp bu hacı. Bir kere öldü mü devamı gelir.
AMA ŞU LANET YAZARIN BİLDİRİM KUTUSUNU SİKENLER İÇİN BİR BÜYÜ KİTABI YOK!!! SONRA BU SALAK KENDİSİNİ YAZIYOR BİZE
Bitti mi Josung
Bitmedi lanet olası velet.
Hee ok daha boş yapacaz devamkee
Offf Minho
Minho
Minho
Minho
Minho
Minho
Minho
Minhom ya keşke sende beni sevsen. Belki seni mutlu ederdim.Bu arada Felix ile Minho üvey kardeş. Yazar yazmıştır önceki yb'lerde. Tabikide üşenmediyse : D
Josung sonraki yb' de fazla ağlayacan :D
LAN ŞAKA LAN ŞAKA ŞAKAAAA
Minhodan
" Ayyy Jisung çok şirin ve güzel değil mi Felix "
Felix öyle bir nefes aldı ki resmen oksijeni bitirdi amk. BİRAZ BANADA BIRAK SALAK.
Tabiki de Felix hakkında bir tek ben böyle konuşurum. Başkası olsa kendi ellerimle gebertirim.
Konumuza dönelim.
" Hyung bak iki gündür Jisung diye diye canını verdin yeter artık lan valla git açıl işte zırlayacağına "
" Lan manyak belki reddederse nolcak acaba hm "Felix aydınlanma geçirip konuştu.
" Yarım beyinli o da sana aşık- ANANI SİKİM "
" Ne dedin JİSUNG BANA MI AŞIK AĞAĞAĞA JİSUNG BANA AŞIK "Felixin yatağında zıplıyordum. Nasıl bir manyağım ben amk. ( amk nasıl bir mafyasın onu sorgula )
Felix bana ' inş seninle olmaz ' bakışları atıyordu. AMK BAKMA ÖYLE LAN SAKIN.
" Hyung... küfür etmek istemiyorum ama İNSANLIĞA GERİ GELİR MİSİN ARTIK "
Öyle bir bağırdı ki annemle babam geldi odaya. Babam dediki.
" Lan noldu bişi mi oldu "
Felix hemen cevap verdi. Bunun amk belki.
" He oldu bu şirin ama deli olan varlık iki saattir Jisung diye beynimi seyifledi cidden "
Dedikten sonra annemle babam kahkaha atmaya başladı. Komik olan ne amk.
Bende Felixe bakınca onun bıkmış suratını görünce kahkaha attım. Ama kahkaha atmayı sadece ben bitirmiştim. Annemler hayla anırıyordu.
Arkadaşlar kısa yazacam dedim 712 kelime yazdım-
Aman be sizden önemli değil ya hadi baaaaay diyecem de oy vermeyene haram oldun :D