ANNEMİ UNUTTUK

151 19 0
                                    

Felix 20-25 dakika fln okul kapısında bekledi. Gelen geçen
olmayınca telefonundan Hyunjini aradı. Hyunjini 8 defa çaldırmıştı. Ama açan yoktu. Sonuncu kez aradığında yine açılmamıştı. Tam kapatacağı sırada arama açılmıştı.

-" Alo Hyunjin nerdesin sen ya sabahtan beri seni bekli- "
-" Efendim hemen korumalardan biri yolluyoruz ama şirkete gelmelisiniz "
-" Peki tamam geliyorum "

Felix açıkçası biraz endişelenmişti. Çünkü açan kişide nefes nefeseydi.

3-5 dakika sonra araba gelmişti. Felix hemen arabaya bindi ve şoför sürmeye başladı.

Hyunjinden

Artık Woojini yumruklamaktan ve tekmelemekten yorulmuştum. Ama devam ediyordum. Çünkü vurmak kırıp dökmek en iyi aktivitedir. ( özellikle alkolik bir babanız varsa )

İçeri bir çalışan gelince artık durmuştum. Cidden çok yorulmuştum. Kaç saattir Woojini dövüyorum. Hiç fikrim yok.

-" Efendim Felix beyi getirdik "
-" Tamam Felixi getir yanıma sonra defol "
-" Tamam efendim "

Çalışan odadan çıktıktan 1-2 dakika sonra Felix ile içeri geldi. Feliximi görünce kollarımı açıp yanına ilerledim. Ve yanına gelince hemen sarıldım.

Cennet gibi kokuyordu. ( amk sanki cennete gitmiş yaw ) Kimse gibi kokmuyordu. Felix, o çok güzel şirin ve herşeyi ile mükemmel. İyiki Felix gibi sevgilim var o benim yaşam kaynağım. O benim bebeğim. Daha sayayım mı amk.

Felix benden ayrıldıktan sonra yerde yatan Woojine gözü gitti. O Woojine bakarken resmen yüzü bembeyaz olmuştu. Ve titriyordu. Bir anda dolu gözlerle bana baktı.

-" H-hyunjin "
-" Efendim bebeğim "

O titreyen sesiyle konuşuyordu. Bense sanki yaptığım mükemmel bir şeymiş gibi mutluydum. Aslında yaptığım iyi bir şeydi. O pisliği resmen gebertmistim. Woojinde benim gibi Felixe aşık bir orospu çocuğu. Zaten pisliğin tekiydi artık yaptıkları daha beterdi. Asla Felixi ona kaptırmazdım.

-" B-bunun burda n-ne işi var "

Diyip parmağı ile yerde yatan bedeni göstererek.

-" Neden ki bisey mi oldu "
-" Yok yok bisey "
-" Hadi eve gidelim olur mu hm "
-" Hyun "
-" Efendim bitanem "
-" Eve gitmesek olur mu "
-" Olur bitanem ama ilk önce üstünü değiştirmeye gidelim "
-" Tamam- Hİİİİ annemi unuttuk "
-" Nolmuş annene "
-" Annem seninle kaldığımı daha doğrusu seni tanımıyo "
-" Ee beni kayınvalidem ile tanıştırmayacak mısın üzüldüm bak şimdi "

Diyip dudak büzdüm.

-" Yaa yapma öyle "

Onun inadına daha çok dudak büzdüm. Felix bu sefer geldi yanağımı okşadı.

-" Beni sevmen için dudak büzmem mi lazım hm "
-" Yok yok sen iste ben hep severim seni "

Felixin bunu demesiyle dudaklarını öptüm. Dudakları yumuşacıktı. Ayrıca lip balmı kirazlıydı. Çok güzel bir tat geliyordu. Yaklaşık 2 dakikalık öpüşmenin ardından ondan ayrıldım.

Ehehehehehehehe yazar sizi çok sevdiği için babasından dayak yedi eheheh neyse iyi geceler ben vazgeçtim artık yb atacam o şeyi boşverin ve babamdan gizlice aktif olmaya çalışıcam ayrıca abim yaptığım mükemmel ötesi editi sildi ve çilekli sütümü de döktü

My little baby  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin