YEMEK YE

169 17 9
                                    

Evet bu bölümü bildirim kutumun anasını sikenler için ve arkım mina için ( beni öldürdü yb diye ) atıyorum

Hyunjinden

Minho Felixi alıp evden gideli 1 ay olmuştu. Keşke Felix ayrılmadan önce bir dinleseydi. O kızla onu aldatacağımı sandı. Ama ben o kızla yani Wonyoung ile aldatmadım. O şerefsiz kaltak Felixi görünce hemen beni öpmüştü.

Felixten

Minho beni o sapığın evinden alalı 1 ay olmuştu. Çok mu ileri gittim. Ben mi istedim böyle hayatımın olmasını. Tek istediğim ağladığımda sarılacağım biri. Çok mu bu isteğim. Yazar kendi hayatını yazıyor ama acıyı ben çekiyorum.

Beni bu düşüncelerden sonlandıran ses Minhonun sesiydi. Evet Minho benim üvey abim. Onun babasıyla annem 1 hafta önce evlendi. Minho her ne kadar acımasız olsa da beni acayip bir derece de koruyor. İkinci evim olabilir amk.

-" FELİX! GEL YEMEK YE! "

Bende medeni bir şekilde cevap verdim.

-" YEMİCEM TOKUM "

Tokum dediğim anda odamın kapısının önünde bana cin gibi bakan bir Minho görünce bütün bildiğim şarkıları tersten okumaya başladım. İnsan haber verir?!

-" Euzübillahimineşeyytannîtaccım bismillahirâhmanîrrahim noluyo lan "

Birden ayı gibi bağırmıştı.

-" GEL YEMEK YE 52 KİLODAN 49 OLDUN YÜRÜ VALLA O PEÇETEYİ AĞZINA DEĞİL GÖTÜNE SOKACAM ARTIK "

Ne peçete mi. Canım abim baştan desene hemen geliyorum ☺️☺️☺️

-" Amk ne bağırdın lan kulağımın içinde ki zar zonkladı "

Ozmumdan tutup kaldırıp şöyle dedi.

-" Hadi yürü yürü gel yemek ye daha okula gidecen "

Okul?
AMK OKULU UNUTTUM LAN BEN

-" ANANI OKUL VARDI "

Koşarak merdivenden indim. Sonra ise yemek odasına uçup masaya oturdum ve şekilden şekile girmeye başladım. Hemen telefondan ders programına baktım. AMK İLK DERS KİMYA SINAVI. BOKU YEDİM AYRICA 24 DAKİKA KALMIŞ BAŞLAMAYA.

Ağzıma hemen bir tane salatalık atıp çantamı almaya gittim. Tabiki formamı giyip çantamı hazırlarken. 13 dakika geçmişti. 13 eksi 24 eşittir 11. Çok zekiyim kudurun.

-" BEN GİDİYORUM "

Abimin sesi yüzünden durdum.

-" BEKLE seni ben götürücem "

Sadece başımı sallamıştım. Bari o götürüyorsa bizimkileri de alalım.

-" Hyung "
-" Efendim "
-" Bizimkileri de alabilir miyiz "
-" Olur tabi söyle hepsi aşağı insin "
-" Sağol Hyung "
-" Rica ederim hadi söyle de insinler aşağıya "
-" Tamam "

Bizimkileri de alınca iyice geç kalmıştık. Birde kimya hocası aşırı sinirli biri. Kuş uçsa silahla öldürür yani o derece de.

Okula varınca uçarak arabadan inip koşmaya başladık. Ama hiçbirimiz gram çalışmamışdık. Ve en yüksek kimya notumuz 15' ti o not da Seungmindeydi. Off çok zeki bu amk.

İçeri girince sınıf kapısının önünde bir kız ve bir erkek öpüşüyordu. Olm MÜDÜR DEĞİL Mİ BU AMK. Cidden müdürdü bu. Ama bu keltoş evli değil miydi. LAN BU KARISINI ALDATIYOR.

Bizimkilere baktığımda ağızlarını sanki karın kası görmüş gibi açmışlardı. Offf bi çakacam muq. Bende telefonu alıp video ve fotoğraf çektim.

Seungmin konuştu.

-" Lan o fotoğrafı annenler falan görse ne bok yicen lixie "

Kafamı bilmiom anlamında salladım. Harbi annemler veya başkası görse ne bok yiyecem.

Bu sefer Jisung konuştu.

-" Lan hadi sınıfa girek sınava giremicez "
-" Mal zaten hoca kızacak en iyisi bu ders girmeyelim "

Bu Jeongin neden bu kadar akıllı merak ediyorum amk.

Burda kestim çünkü why not
Ya Allah aşkına oy verin valla yb atasım gelmiyor oy olmadığı için ayrıca bu fici öylesine okula nöbetçiyken yazmıştım ne ara 1000 okuma oldu

AŞIRI MUTLUYUM AĞAĞAĞAĞ NEYSE EN AZ 5 OY GELDİN ARTIK LÜTFEN YAĞAĞAĞAĞ

My little baby  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin