Araba sonunda eve geldiğinde korumalar kapıyı açıp adam ile Felixin inmesini beklediler. Felix 1 saatlik yolda hayla uyanmamıştı. Ama o adamın umrumda değildi. Sadece mutlu olmuştu. Çünkü 2 yıldır aşık olduğu çocuğu en sonunda almıştı. Ve kimse bunu bilmiyor olacaktı.
Tahmin edin bu adam kimdi. Tabiki bu adam yer altının en güçlü mafyası ultra mega xxxl büyük zengin olan Hwang Hyunjindi. Neredeyse onu tanıyan kızlar ve bazı erkekler ona aşıktı. Ama Hyunjin onları siktir edip minik civcive aşık olmuştu.
Korumalar evin kapısını açınca Hyunjin kucağındaki Felixle içeri girmişti. Hyunjin Felixi yatak odasına koyup şirkete gidecekti. Eğerki sorarsanız onun daha 3 tane daha şirketi var. Sizin varmı ağlayın. Ee benimde yok. Neyse.
Hyunjin yatak odasına gelip kapıyı açıp hızlıca Felixi siyah yatağa koyup üzerini örttü. Odadan çıkmadan önce Felixe kısaca bakıp çıkmıştı. Çıkarkende kapıyı kilitlemişti. Sonuçta kaçmasını istemiyordu. Neden mi kaplumbağa deden. Nihahhah tamam komik değildi.
Odadan çıkınca hemen Eunwooyu yanına çağırmıştı.
-" EUNWOO! "
Eunwoo hemen koşarak Hyunjinin yanına gelip önüne saygıyla eğilmisti.
-" Buyrun efendim "
Hyunjin nefes vererek konuştu.
-" Bak ben şirkete gidiyorum Felix uyanırsa ona yemek yidirin sonra da şirkete getirin tamam mı "
-" Tamam efendim "
-" Hadi Nikiye söyle arabayı hazırlasın "
-" Hemen söylüyorum efendim "Eunwoo Nikiye arabayı hazırlamasını söylemişti. Niki hemen Hyunjinin önünde arabaya doğru giderken kapıyı açmıştı. Hyunjinde arabanın koltuğuna oturunca kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı. Şirkete varmaları 15 dakikalarını almıştı şirketin önüne gelince Niki arabayı park edip hemen Hyunjinin kapısını açmıştı. O çıkınca kapıyı kapatıp arkasından onu takip ediyordu.
Felixe bakalım
Minik beden boynunda büyük bir acı ile uyandı. Yatakta oturur pozisyona gelince o odanın kendi odası olmadığını anladı. Açıkçası biraz ürkmüştü minik beden. Yataktan kalkıp kapının yanına doğru ilerledi. Tam kapıyı açmaya çalışacağı sırada kapı açıldı. İçeri simsiyah giyinimli onun 3 katı olan bir adam gelmişti. Minik beden geri adımlar atmaya başladı.
-" Efendim benden korkmanıza gerek yok "
-" S-sen kimsin "
-" Ben Eunwoo Hwang Hyunjin beyin korumasıyım. Şimdi siz kahvaltı yapacaksınız sonra da patronun isteği üzerine şirkete gideceğiz "Şirket kelimesini duyunca tıpkı küçük çocuklar gibi sevinçle zıplamaya başladı. Her zaman bir şirkete gitmek istedi ama gidemezdi.
-" GERÇEKTEN ŞİRKETE Mİ GİDİCEZ "
-" Evet küçük bey "
-" YUPPİİİ "Felixin bu şirin hali Eunwoonun sırıtmasına sebep oldu. Ama yaptığının farkına varınca hemen ciddi ifadesini geri aldı.
-" Hadi gelin kahvaltınızı yapın "
-" Hemen geliyorum hyung~ "Diyip paytak paytak onun arkasından gidiyordu.
1 saat sonra......
Felix kahvaltısını yapmış ve dolaptaki kıyafetlerden giyinmişti. Muhtemelen Hyunjin onun böyle giyinmesine kızacaktı. Ama Felix bilmediği için anlayışlı olabilirdi.
Şirkete vardıklarında koruma kapıyı açmadan Felix hemen açmıştı arabanın kapısını. Karşısındaki kocaman şirkete ağzı açık bir şekilde bakıyordu. Resmen hayalindeki şirketler gibiydi. Onu bu düşüncelerden sonlandıran şey Eunwoonun sesi olmuştu.
-" Küçük bey hadi gelin Hyunjin bey sizi odasında bekliyo "
-" Tamam geliyorum "Şirkete girdiklerinde Felix yine çok şaşırmıştı. İçerisi de aşırı derecede büyüktü. Asansöre doğru ilerlediklerinde şirketteki çalışanlar onlara selam veriyorlardı. Tabiki onlarda gülen yüzle selam veriyorlardı. Asansöre bindiklerinde 9. kata basmıştı Eunwoo.
9. Kata geldiklerinde sadece 2 tane oda vardı. Felix merakını gidermek amacıyla soru sormuştu.
-" Hyung "
-" Efendim Küçük bey "
-" Şey neden burada sadece iki oda var ? "
-" Uhm Hyunjin beyin şirketi olduğu için "Felix anladığına dair mırıltılar çıkarmıştı. Eunwoo Hyunjinin kapısını çalıp içeri ' gel ' komutunu duyunca Felix ile içeri girmişti. Felix içeri girdiğinde Hyunjinin yüzünde bir gülümseme olmuştu. Hyunjin ikisini yanlız bırakması için Eunwooya kaş göz işareti yaptı. Eunwoo odadan çıktığında Felix odayı meraklı gözlerle inceliyordu.
Oda siyah ve gri renklerle ağırlıklıydı. Sadece o iki renk vardı. Yoksa sadece bazı kitaplar ve dosyalar odanın rengini değiştiriyordu. Hyunjin Felixin bu halini görüp onun yanına gitti.
-" Felix "
Felix şaşkın bir şekilde Hyunjine bakıyordu.
-" Efendim "
-" Odayı çok mu beğendin acaba "
-" Evet çok güzel ama çok fazla siyah gri renkler var "Bunu söylerken dudaklarını büzmüştü. Çok tatlı görünüyordu. Hyunjin Felixin bu haline hafif sırıtmıştı.
-" İstersen değiştirebiliriz minik civciv "
Felix ' minik civciv ' lakabını duyunca kaşlarını çatmıştı. Arkadaşları ona hep civciv derdi. Ve Felix ona civciv denmesini sevmiyordu.
-" Hayır değiştirme ve ben civciv değilim "
-" Öylesin bak saçların sarı ve çok şirinsin ayrıca çok zayıfsın böyle olmaz yemek yemen lazım "
-" Yaa saçlarım sarı diye civciv mi oluyorum! "
-" Felix bağırma "
-" Sende bana civciv deme! "
-" FELİX SANA BAĞIRMA DEDİM! "Hyunjin aniden bağırınca Felixin elleri refleks olarak kulaklarına gitmişti. Felix gürültüden çok korkardı. Eskiden babası Felix ne yaparsa ona bağırır ve karanlık bir odaya kapatırdı. Bu da Felixin travması olmuştu. Hyunjin Felixin kulaklarını kapattığını görünce ona bisi olduğunu sanıp daha çok yakınlaştı.
-" Özür dilerim bebeğim "
Felixin elleri hayla kulaklarındayken konuştu.
-" B-bana b-babam gibi mi d-davranıcaksın "
Bunu söylerken gözünden bir damla yaş aktı.
-" Hayır tabiki de benim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun sen acaba hm? "
-" B-beni seviyor m-musun g-gerçekten? "
-" Tabikide çok seviyorum seni "Diyip Felixe sarıldı. Ellerini Felixin incecik beline sarmış kafasını boyun boşluğuna koymuştu.
Felixin giyindiği ( şortu daha kısa düşünün )
Sizi seviyom