~YENİ KOMŞU~

165 15 27
                                    

~YENİ KOMŞU~

" Bir komşulukla olaylar nereye kadar gidebilir?"

Off bu yüksek kamyon sesi nereden geliyor yaa? Arkadaş haftanın beş günü okula gidiyoruz iki güncük tatilimiz var bırakın da tadını çıkaralım ama yok bu seste neredee?

Evet, sabah sabah bir kamyon sesi ile uyandım. Bugün günlerden Cumartesi ve saat 09.00 bu saatte kamyon sesi nedir diye meraktan ettim dayanamadım ve anneme bu sesin nereden geldiğini sormaya gittim. " Anne bu saatte dışarıdaki sesler ne?" Diye sordum. Annem" Kızım duyduğuma göre evin üst katına yeni komşu taşınıyormuş. İzmir'den gelmişler Ankara'ya neyse ben bir kek yapayım da götüreyim hem belki tanışırız." Dedi annem. Şimdi ister istemez daha çok merak etmedim değil. Acaba niye taşındılar ki İzmir'den Ankara'ya?
🦋
Çok olmadan annem keki hazırladı ve üst kata yeni komşuları ziyarete gittik. Eve girdim ev modern bir eve benziyordu. Hemen annemle oturma odasına geçtik oturma odası kurulmuştu. Hemen girişte karşıda krem rengi L koltuk vardı, L koltuğun karşısında da televizyon ve televizyonun hemen yanında da Aloe vera çiçeği evi muazzam gösteriyordu yaprak yeşili renkte perdeleri vardı annemle oturma odasına girdiğimde iki tane çocuk gördüm biri kız biri erkekti annem çocukları ve annesini gördü ve çocukların annesiyle mutfağa geçti.

Ben de çocukların yanına gitmek ve onlarla hemen tanışmak istiyordum "Merhaba ben Umay. Arkadaş olalım mı?" biraz utansam da demiştim çünkü gerçekten arkadaş olmak istiyordum erkek olan bana " Tabii ki ben Alper bu da küçük kardeşim Almila" Almila çok tatlı birine benziyordu hafif sarı saçları ve yemyeşil gözleri onu daha tatlı yapıyordu. Almina'nın tersine Alper'in kahverengi gözleri ve dağınık kumral saçları vardı tahminlerime göre boyu 180 idi. Almila " Merhaba tanıştığımıza memnun oldum" dedi.

Kısa bir süre sonra annem ve Alper'in annesi ile babası geldi. Onlar ile tanıştık annesi Şengül babası ise Fatih idi çok iyi insanlardı onları çok sevmiştim.

Almila bir sokak ötemizdeki marketten meyve suyu aldı ve geldi daha önce geldikleri için mahalleyi zaten biliyorlarmış.

Annem 'in yaptığı keki yedik sonra çocuklarla biraz sohbet ettikten sonra gitmeden önce Alper ile birbirimize numaralarımızı ve sosyal medya hesaplarımızı verdik sonra da annem ile ben evimize geldik. " Anne onlar çok iyi insanlar değil mi?" dedim bir tebessümle annem de tebessüm etti ve bana şöyle cevap verdi "evet kızım çok iyi insanlar" dedi.

🦋
Akşam olunca ilk işim Alper'in Instangramına bakmak oldu. Instangram hesabına baktım çocuk acayip yakışıklıydı ilk fotoğrafına baktım ve kalbim heyecandan küt küt hızlanmaya başladı.

Çocuk gerçekten çok yakışıklıydı farkında olmadan nefesimi tuttuğumu annemin sesiyle fark ettim " Kızım daha uyumadın mı? Yarın okul var erken uyuman lazım" dedi ve gitti. Erken dediği saat 21.00'du ona göre geç bana göre erkendi " Tamam annecim uyuyorum" dedim ve annem odadan çıktı dayanamadım ve yine telefonu elime alıp Alper'in fotoğraflarına baktım.

Ne yapayım çocuk çok yakışıklıydı en sonda buna bir son verdim ve telefonumdan Ateşe Düştüm şarkısını açıp dinliyordum ki bir süre sonra göz kapaklarım kendiliğinden kapanmaya başladı.

Ateşe Düştüm Mert Demir'in Eylül 2023 tarihinde yazdığı kısa sürede ilgi gören bir şarkıdır.

Evet, sabah oldu ve bugün benim için yeni bir hayatın başlangıcıydı artık lise sona gidiyordum bugün günlerden pazartesi ve saat 07.30 bugün hem heyecanlı hem üzgündüm çünkü yeni artık lise sona gidiyordum ve bu artık okulda son yılım.

Çok oyalanmadan annemler ile vedalaştım ve okul için otobüs durağına gittim otobüs durağında en sevdiğim şey kulaklığı takıp akustik bir müzik dinlemekti. Aradan bir süre sonra yanıma biri gelmeye başladı evet bu kişiyi Alper'di şu yeni komşumuzun çocuğu onu görünce saf kalbim yine hızlandı ve donuk bir şekilde ona bakakaldım.

Kelebek Etkisi 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin