3

60 12 2
                                    

Bir önceki gün rüya gördüğünü sanan Yoongi, sabah gözlerini açar açmaz gördüğü Hoseok ile şok olmuştu.

Hoseok odanın bir köşesinde, dizlerini göğsüne çekmiş, kollarını bacaklarına dolamış ağlıyordu.

Yavaşça ayaklandı, ürkerek çocuğun yanına gitti ve önüne oturup nazikçe sordu.

"Sorun ne hoba?"

"Bütün gece uyuyamadım, gözlerimi kapattığım an öldüğüm ana dönüyorum. Hyung çok korkuyorum, çok korkuyorum hyung"

Olayların gerçek olup olmadığını bile kavrayamıyordu ki Yoongi.

Gözlerini kapattı, bir umut yaklaşıp çocuğa sarıldı.

Dün defalarca sarılmayı denemişler, yine de başaramamışlardı.

Kolları bedene dolandığı gibi kalbi hızla attı, Hoseok'un vücudunu, göz yaşlarını, ona sıkı sıkı sarılışını hissedebiliyordu.

Daha sıkı sarılıp daha çok ağladı Hoseok, bir süre öyle durup kendine geldiğinde yine Yoonginin elleri Hoseok'un içinden geçiyordu.

"Hoseok, sen hayalet mi oldun? Bu nasıl oldu?"

"Bilmiyorum hyung, ağlamanı duyduğumu hatırlıyorum sadece. Sen, sen iyisin değil mi? Sana bir şey olacak diye çok korktum"

"Senin sayende iyiyim... Beni sen kurtardın hoba"

"Hayat bana velet diyen bir oppam olmadan keyifli olmazdı açıkçası"
Hoseok'un gülerek söyledikleriyle kıkırdayıp göz devirdi Yoongi.

"Ölü bile gıcıksın"

"Death but pretty gibi, sevdim"

"Yoongi, kiminle konuşuyorsun sen?"

Bir anda odasının kapısı açılması ile arkasını döndü Yoongi, gülümseyip koşarak annesine sarıldı.

"ANNE! Hoseok geri döndü, bak, benim için geri döndü"

"Tatlım..."
Dizleri üzerine oturup oğlunun saçlarını yavaşça okşadı güzel kadın.

"Hoseok'u çok sevdiğini biliyorum, ama hayat bazen bizden sevdiklerimizi alır, bunu kabullenmeliyiz"

"Anne anlamıyorsun! Hoseok burada diyorum. Bak!"

Bayan Min oğlunun gösterdiği yere bakıp derin bir nefes verdi, çocuğunun saçlarını öperek ayaklandı, kocasının yanına döndü.

"Tatlım Yoongiyi bir psikoloğa götürsek iyi olacak, bu travma onu çok üzdü, Hoseok'un geldiğini iddia ediyor"

"Bir şizofrenimiz eksikti amına koyayım, tamam kahvaltıdan sonra hallederim"

Bay Min gazetesine bakıp Bayan Min yemeği hazırlarken küçük Yoongi ve Hoseok birlikte bu olağan dışı duruma alışmaya çalışıyorlardı.

hayalet Seok (Sope) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin