~2~

83 0 0
                                    

Pov May

We zitten allemaal op de bank en ik zeg hoiii ik ben May. En de andere bankzitters stellen hun voor Robbie, Koen, Milo,Raoul. Raoul zegt je mag me ook roellie noemen. Ik zeg hebben Max en ik nog een kamer ja een logeerkamer maar met een bed. Owh ik slaap wel op de bank Max ga jij maar op een bed. Vind je dat niet erg zegt Matthy? Nee moest ik thuis ook. Echt waar ga maar in mij bed zegt matthy dan kan je rusten. Nee ik ga wel op de bank dan loop ik jullie niet in de weg. Nee je loopt ons echt niet in de weg. Maar ik ga wel op de bank. Dan kunnen jullie allemaal in een bed want ik vind het echt niet erg. Oke als jij het wil doe maar dan zegt Matthy. Het is ondertussen al 18:00. Wat gaan we eten? Vraagt roellie. Ik heb geen honger dus jullie mogen kiezen. Matthy zegt ik zat te denken aan friet. Ja lekker schreeuwt Koen heel hard. Zo rustig Koen. Ik ga het wel halen zeg ik. Oke ik app het je wel door. Zegt Max lief. Oke is goed broertjeee. Ik ben aangekomen bij de friet tent en Max appt me de bestelling door. Ik zeg het tegen de balijongen. Ik zit te wachten op de bestelling maar mij ex Max kijkt de hele tijd naar mij maar ik negeer het gewoon. Er word geroepen Bestelling van May het Lam. Ja dat ben ik dankjewel. Ik stap op de fiets van Matthy terug naar huis maar Max  gaat met de fiets achter me aan. Ik trap zo hard als ik kan maar ik kom niet van hem af. Hij heeft een elektrische maar ik zit op die van Matthy en die is niet elektrisch. Ik ben bij het huis en Jack is bang voor Matthy dus die is snel we gefietst en ik krijg ineens een paniekaanval en ik had al aangebeld en Max doet open en ziet mij trillen. MAY!? May wat is er? I-i-ik weet het niet. Matthy kom snel hoor ik Max zeggen. Wat is er Max zie je May niet ofzo. MAY!? May wat is er? Vraagt Matthy en ik hou me schouders op. Wrm tril je May. Kom even op de bank liggen of zitten en word rustig asjeblieft. Ik ben rustiger aan het worden en ze zitten ondertussen al te eten ik had toch niks voor me zelf besteld. Dus het maakt eigelijk niet uit. Dat hun eten ik hoef toch niks. Max vraagt aan mij ben je rustiger geworden May e-een b-b-beetje. May hoef je echt geen eten vraagt roellie  n-n-nee ik voel me n-n-niet zo goed. Mag ik op iemands bed slapen asjeblieft? Robbie antwoord ja tuurlijk ga maar op mij bed. * Ik probeer te slapen maar het lukt niet* ik ren naar de wc en begin te overgeven. Ondertussen beneden. Hoor je dat Matt? Vraagt Robbie. Wat moet ik horen maatje. Matt hoor je dat echt niet? Nee Max wat moet ik horen? Ughh je hoort toch dat May overgeeft!. Owh jezus sorry hoor. Rob kom ff kijken bij May kijken. Ja baas grapje Matt ik kom kijken. *ze lopen naar boven* Kloppen op de deur May gaat het goed? Met een huilende stem n-n-nee. Voel je je wel goed. N-n-n-niet echt. Owh mogen we binnen komen ondertussen komt Max ook naar boven. Ja kom m-m-maar. Robbie komt naast me zitten. May blijf rustig oke? I-i-ik probeer het ik wil graag op bed liggen. R-r-r-robbie mag i-i-ik op je bed liggen asjeblieft tuurlijk May. M-m-max. Ja zusieee wat is er? Kan je misschien wat w-w-water halen? Tuurlijk zusieee. *Max gaat naar beneden*  Robbie tilt je op naar zijn bed. R-r-robbie ik heb een gek vraagje wil je bij me komen liggen jaar tuurlijk. Je bent ondertussen in slaap gevallen en je ligt super schattig bij Robbie.

 Je bent ondertussen in slaap gevallen en je ligt super schattig bij Robbie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben in slaap gevallen en ik word wakker omdat Koen komt binnenstoren. Robbie zegt kan je de volgende keer niet kloppen ofzo? Nee dat kan niet zegt hij. Ik moet een beetje lachen. En Robbie kietelt mij ik zeg hee stop hahahaha stop ik kan er echt niet tegen. Nou tortelduifjes komen jullie eten. Uhmm nee ik heb geen honger. Owh oke wat ga je dan doen ik kom wel even naar beneden.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu