~29~

15 0 0
                                    

Pov May

We rijden naar huis en ik bel aan. Zusje ik dacht dat je met Robbie niet meer terug zou komen. Tuurlijk wel. Gelukkig. Robbie mag ik je iets zeggen? Na tuurlijk. Ik ga van voetbal af. Wat waarom? Ik weet niet. Owh oke. Ben je een beetje boos? Nee. Oke gelukkig. We gaan naar binnen en Koeen zegt: Robbie sorry dat we zo boos waren want ik weet dat je van May houd. Ja dat is waar ik hou van May. Boys nu jullie het toch hebben goed gemaakt zullen we vanavond naar de club? Ja leuk idee zusje. JAAAAAA.  Zegt iedereen. Oke hoelaat gaan we? Misschien 6 uur. Owh f*ck dan heb ik nog maar 2 uur. Okee snel dan maar hé. Hahahahha grappig Koen. ( zeg ik sarcastisch). Ik dan even naar boven dan want ik heb nog maar 1 uur en 55 minuten! Oke tot zo schat.  Je rent naar boven en je doet deze jurk aan.

Je gaat naar beneden vinden jullie dit mooi? Ja heel mooi jij bent ook gewoon mooi schat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Je gaat naar beneden vinden jullie dit mooi? Ja heel mooi jij bent ook gewoon mooi schat. Dankjewel dan kunnen we gaan. Juppie. Ik heb er zin in. Wij ook  maar we hebben de bus we gedaan vandaag want een andere youtuber had hem nodig. Ja klopt maatje we hebben we twee auto's gekregen. Oke goed. De eerste auto verdeling is... Robbie Matthy en May. En de tweede auto is.. Raoul Milo en Koen. Oke dat is goed we stappen de auto in en we rijden naar de club.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu