~20~

13 0 0
                                    

Pov May

Ik hoor de deur open gaan. Ik ga kijken bij de trap en het is Matthy. MATTHY! Zusje wat is er? P-p-p-papa! Wat is er met papa? Die was hier. Wacht wat?! Waar is hij weet ik niet. Ik knuffel hem zo stevig mogelijk. M-m-mag ik mee? Tuurlijk ik moest even iets pakken ga maar in de auto zitten. O-o-oke. Wacht May blijf rustig. Wil je wat te drinken mee. Ja. Wat wil je mee? Uhmm doe maar focus drink. Oke komt eraan. Ik loop naar de auto. Ik ga in de auto zitten en ik zie me vader weer staan. Matthy komt naar buiten en stapt in de auto. Matt? Ja zusie. P-p-p-papa staat d-d-daar. Wacht ik zie hem. Matthy stapt de auto uit en loopt naar me vader. MATT NIET DOEN. Me vader word boos en probeerd matthy bewusteloos te slaan. Pap niet doen! WAAROM GA JE NAAR JE BROER GRIEP KIND!? Ik moest van jou weg! Dus... Niks dus ik blijf bij matthy en ik hoef je nooit meer te zien kut vader. Oke wil je het zo spelen sl*t. Ik ren zo hard mogelijk met Matthy naar binnen en doe de deur opslot. M-m-m-matthy ik bel Robbie. Is goed. Boys May belt! Oke neem op. R-r-r-robbie. Ja? Ik ben met Matthy in huis aan het schuilen. WAAROM? M-m-m-m-me vader. WAT!? KOM ASJEBLIEFT ROBBIE! Ik kom er aan we gaan even milo's auto ophalen. We moeten lopen dus het duurt 2 min en  dan komen we eraan. Oke is goed. Matthy! Ja? Ik wil een knuffel en ik geef Matthy een knuffel.

 Matthy! Ja? Ik wil een knuffel en ik geef Matthy een knuffel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo zitten we tegen de deur aan. Matthy steekt een middelvinger naar me vader op want die staat ineens in de achtertuin. Robbie klopt op de deur. We weten dat het Robbie is en de rest want me vader staat in de achtertuin. We doen de deur open en Robbie wilt naar de chtertuin rennen maar ik hou hem tegen niet doen! Hij wou Matt ook bewusteloos slaan. Ik spring in Robbie armen. En zoen hem.

 En zoen hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zoiets. Iedereen roept hun zijn een stelletje. Oke oke we zijn al heel de week samen. Dus ja wij hebben al een week verkering. Zusieee gefeliciteerd. Bedankt Matt. Ik wik zo snel weg van me pa.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu