~7~

30 0 0
                                    

Pov May

Zullen we nog een film kijken boys? Ja tuurlijk May! Zegt Robbie.  We kijken chucky ik vind het heel eng. Zeg ij tegen Robbie. Je mag ook bij mij komen liggen hoor mop! Mag ik je zo noemen Maytje? Tuurlijk Robbietje. Okee moppie. Ik zit heel dicht bij Robbie. Milo wilt een foto maken van ons voor Matt maar ik duik snel onder de dekens tegen Robbie aan. Gaat het goed moppie. Ja hoor maar stop met foto's Milo. Ik ben in slaap gevallen ondertussen.

Pov Robbie

May is in slaap gevallen en ik til haar zachtjes op naar boven. Ze ziet er echt cute uit als ze slaapt.  Ik ben eigelijk te erg verliefd op haar. Maar ik durf het niet te zeggen. Ik heb May op bed gelegd maar ik wil naast haar liggen want ze is te schattig. Ik ga gwn naast haar liggen. Ik pak haar stevig vast en ze vind het volgensmij wel fijn. Ze draait om en pakt  mij vast. Milo komt binnen en maakt snel een foto.

~ Tijdskip van een nacht~
Pov May
Bankzitters chat+ May

Milo:

Dit is te cute

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is te cute.
Koen👨‍🦰: Awhhhh dit is te schattig
Matt🤪: awhhh Robbie.
Robbie🤍💕: Jongens stop
Ik: Hahahahaha.
Matt🤪: Eyyoo jij knuffelt mij zusjeee hé wij niet.
Robbie🤍💕: Ja dus!

Ondertussen in het echt.

Aww jij noemt mij schattig May. Ey geef me je telefoon. Oke rustig hier. Hoe noem jij mij. Ik sta bovenste gepind op snapchat. * Ik bloos heel erg * Want ik heet ook  Moppie💕🤍💕🤍. Ik bloos te erg .

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu