~11~

20 0 0
                                    

Pov May

Ik ga snel  naar Robbie toe en Jack heeft me niet gezien. Robbie!? Ja mop😘? Ik voel me licht in me h- * stoort neer* OMG MAY!?!? MATT!!!   Matthy komt aangerend. Maatje wat is er? MAY! Omg Robbie bel een ambulance. Aan de telefoon:
Dokter~ Hallo kan ik u ergens mee helpen?
JA EEN VRIEDIN VAN ME IS INEENS OP DE GROND GEVALLEN. Oke meneer Rustig. Robbie~ Kan u snel komen asjeblieft! Meneer we komen er zo snel mogelijk aan. Matthy hoe heeft dit kunnen gebeuren. Robbie dat mag ik niet zeggen sorry. MATTHY asjeblieft. Ik mag het niet zeggen. De ambulance is er. Milo staat te wachten bij de deur. De ambulance komt er aan. De ambu~ Hallo weet u waar het ongeluk is gebeurd? Ja loop maat mee. Ze lopen naar mij.  Hallo wat is er gebeurd mannen? Uhmm May is op de grond ineens neergestoord. Oke we gaan eben kijken of haar hartslag het doet. Okee we hebben gekeken en we moeten haar meenemen naar het ziekenhuis er mogen twee mensen mee. Robbie en matthy kjjken elkaar aan. De rest zegt gaan jullie maar Rob en Matt. Oke dankjewel. Ik word met de brancard   mee genomen en lig achterin. Ik lig nog steeds bewusteloos. Ik word langzaam wakker. MAY!?!. Mhmm. May gaat het. N-n-nee. Wat heb je Mop? IK word licht in me hoofd. Acht probeer nog maar even te slapen.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu