~37~

10 0 0
                                    

Pov May

AUW. Wat is er May? Owh niks hoor Eva.
May kan ik dadelijk thuis met je praten asjeblieft geef me een kans. Oke is goed maar ik wil dat meisje nooit meer zien. We zijn thuis aangekomen. Koen? Ja May? Kijk dit is Eva. Hoii Eva. Jullie mogen haar ook wel Eef noemen hoor. Oké dat is goed. May kom je nog even naar de gang? Ja wacht even Robbie. Eva. Ja May? Ga maar met Koen spelen die is heel aardig. Oké. May het was niet wat het lijkt. Maar jullie deden het toch? Wat deed Ik? Zoenen met een ander meisje! May ze bedreigde me oke Ze had me eerst dronken gemaakt en daarne zoende ze me. Oke ik geloof je maar je schreeuwde tegen me. Sorry daarvoor ik was gewoon erg dronken en ik wis toen niet meer wie je was. Oke sorry dat ik vanochtend boos op je werd Robbie ik was gewoon boos van gisteravond. Mop dat snap ik. Hebben we weer verkering? Ja is goed maar waar kan eef slapen? Die kan bij Max op de kamer. Oke is goed. Ik ben blij dat het goed is tussen ons. Eef heb je hey overleefd bij Koen?😂 Ja hoor hij is heel aardig. Gelukkig Koen jij bent ook een keer lief voor kinderen. Zusje? Ja Matt? Mag ik je even spreken? Tuurlijk. Oke we lopen naar de gang maar je loopt mank. May vertel dit eerlijk oké? Oké beloofd stel maar de vraag. Waarom loop je mank en riep je AUW in de auto. ......... May beantwoord even eerlijk de vraag. *Je rent huilend naar boven*. May wacht. Matthy loopt naar binnen. Joo waar is mij mooie vriendin? Uhmm ja boven. Waarom? Ik vroeg iets aan haar en ze rende toen huilend naar boven.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu