~26~

18 0 0
                                    

Pov May

Bedankt Robje. Geen probleem schat🥰. Ik wil gaan slapen. Dat is goed. Wil je bij me liggen ik ben bang dat Jack komt. Is goed. Ik val in bijna in slaap maar Robbie zegt iets. May Ik heb morgen voetbal training en ik vroeg me af of je wil komen kijken. Ja leuk dat is goed. Ik zit ook op voetbal. Echt leuk wanneer heb je training. Uhmm over 2 dagen pas weer. Owh oke zullen we gaan slapen? Ja goed idee. May Ik ga naar beneden. Waarom?😪 Ik ga even zeggen dat we gaan slapen. Okee dat is goed. Was het anders niet goed. Hahahahaha jawel hoor. Ondertussen bij de boys. Ik spreek nu uit Robbie. Ik loop naar beneden. Boys ik en May gaan slapen oke? Milo wat is er? Jij denkt alleen maar aan May We kunnen niks meer doen met z'n vijfen. Echt wel. Matthy zegt in snap heg Robbie je moet goed voor me zusje zorgen wat er allemaal is gebeurd. Iemand die het snapt. Iedereen is boos op me behalve Matt maar die zegt niks meer tegen me. Ik spreek weer uit May. Hé Robbie. Waarom duurde het zo lang? Ik heb ruzie met de boys. Ook met Matt? Nee neit met Matthy maar hij praat niet meer tegen me. Sorry dit komt allemaal door mij toch? Nee Matt zij alleen dat ik er voor je moest zijn. Daar heeft die gelijk in. Maar je zorgt ook goed voor me. Ja dat weet ik maar ze zeggen dat we niks meer kunnen doen met de boys omdat ik alleen met jou ben. Echt? Ja. Als jij ruzie net hun heb heb ik dat ook. Want dan hebben we elkaar. Hahahaha echt? Ja tuurlijk ik laat me vriendje niet in de steek. Bedankt May. Kom we gaan slapen.

~Tijdskip naar de ochtend~

May? Mhmm?  Ik heb voetbaltraining hé. Owhh ja ik ga even omkleden. Ik kleed me om en dit is me fitjeee

Robbie vind je dit mooi? Tuurlijk je bent altijd sexy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Robbie vind je dit mooi? Tuurlijk je bent altijd sexy. Bedankt💓. Kom we gaan. Wacht ik ga even naar de boys. WAAROM? Ik ga even zeggen dat ik ga. Okee dat is goeddd. Boys? Wat zegt Milo. Ik ga mee naar de training van Robbie. Oke veel plezier May zegt iedereen behalve Milo. Bedankt. Ik loop naar de gang. En ik zeg kom we kunnen gaan. Okee stap alvast in de auto Robbie. Oke wat ga je doen? Misschien ben je je drinken vergeten.

Een bankzitter als broer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu