Pov May
Ik ga vast slapen oké? Ja tuurlijk weltrusten. Weltrusten. Ik loop naar de kamer van Matthy en ga op zijn bed liggen. Ik pak een pyjama van Matthy want ik ga de kamer van Robbie niet in want dan word die boos. Ik ga in Matthys bed liggen en matthy komt naar boven. Lig je nog steeds niet te slapen. Nee je weet dat ik dit eerder en keer heb gehad en nu gebeurd precies het zelfde. Ik denk dat ik morgen naar huis ga. Wat nee zeker niet je weet hoe gestoord papa is. Ja dat weet ik maar ik loop jullie in de weg. Tuurlijk niet. Kan je Koen halen? Ja tuurlijk dat is goed. Matthy loopt naar beneden en ik hoor de trap het zou Koen wel zijn denk ik in mezelf. Hé May Matthy zij dat je mij wou spreken. Ja uhmm ik ga denk ik morgen naar huis. Wacht wat nee niet doen want anders met ik me beste vriendin kwijen je vader. Me vader appte me gisteravond of ik weer thuis kwam wonen want met Matthys en mij zusje gaat het niet zo goed. Owh wat als ik morgen mee ga vind je dat leuk? Ja wil je dat echt doen? Tuurlijk ik lat me beste vriendin niet in de steek. Bedankt Koen mag ik nog een ding vragen? Ja tuurlijk vraag maar. Als ik terug thuis ga wonen wil je dan met Robbie praten? Oke dat isg ik wil je nog iets vragen May? Oke de jongens en ik willen jou telefoon nummer. Okee hier. Dankjewel. No problem. Ik ga slapen okeé? Is goed weltrusten. Weltrusten Koentje. *Hij geeft je een kusje op je voorhoofd* Koen? Ja? Vind je me leuk? Nee je hebt een vriendje hé. Ja maar waarom gaf je me dan hier een kusje? Omdat ik je niet kwijt wil. Ik jou ook niet ik jou van je. Ik jou van jou ook kleine. Ik val in slaap en matthy komt bij mij liggen. Matthy? Ja? Je weet toch dat Max hier woont. Ja dus? Met Eva gaat het niet goed. Wat is er San met Eva. Ze worden thuis geslagen. Zij ookal ze is pas 6 jaar. Ik weet het en ik wil haar ophalen. Oke is goed.
JE LEEST
Een bankzitter als broer.
RomanceEen meisje wordt mishandeld en wilt bij haar broer gaan wonen. Alleen haar broer hoort bij de bankzitters. en ze heeft nog een broertje Max. May het meisje heeft een ex en die mishandeld haar omdat ze het heeft uitgemaakt. Hoe loopt dit af???