Episode 2: Orenda

91 8 51
                                    

Orenda // Kötü giden her şeye rağmen vazgeçmeden, dimdik ayakta durup tüm bunları değiştirecek gücü kendimizde bulmak.
Kökeni // İrokuaca

Yarınlar hep güzel olacak derler. Oysa bugünler dünün yarınları değil midir?
-Victor Hugo

Tek istediğim hayatımda bir kez olsun parka gitmekti.

Ama bu müsatil evimizin bahçesinde, bana ait yapılan parta değildi... Herkesle birlikte olacağım bir park istiyordum ama tabii ki kalbim buna izin vermiyordu her zamnaki gibi.

Bir gün sadece ablamın arkadaşının bana gelip merhaba demesiyle bile az kalsın ölüyordum. Parka gitmek soz konusubole olamazdı!

...

Zil sesiyle kendine gelen Giyuu, yazı yazdığı kağıdı iyice inceledi. Planlarının birinin bile Shinobu'nun-sonunda adını öğrenmişti- sosyalleşmesine yardım etmesine yardımcı olurdu diye düşünüyordu.

Kağıt gözden geçirildi ve artık herşey hazırdı!

...

Deneme 1
Sakince kendini tanıt

Giyuu kızın yanına mesafesini koruyarak yaklaştı ve kızın fark ettiği an konuşmaya başladı.

"Merhaba b-ben..."

Bana öyle bakmaz mısın?!

...

Deneme 2
Öğle tenefüsünde birlikte yemek yemeği teklif et

Bu sefer olacak inancı tamdı. Sonuçta filmlerde hep işe yarardı.

"Birlikte yemek y-yiyelim... mi?"

Lütfen o elindeki yemek bıçağı düşmesin diye sıktığını söyle!!

...

Deneme 3
Kızları onla arkadaş olmalarını sağla

Ah! Hayır, bunu yapamam! Kızlar bazen - çoğu zaman- çok acımasız olabiliyorlar.

...

Deneme 4
BİŞEY BULAMIYORUM!!!

...

Deneme 5
neden böyle davrandığını sor

Bu sefer olacak... umarım! Yani belki dertlerini dinlemem iyi gelir?

"Öhöm* m-merhaba. Mmm... Bana böyle bakmadan önce, birşey sormalıyım."

Evet tekrardan o korkunç bakışlar...

"Bana neden böyle davrandığı- hayır bize neden böyle davrandığını sor-mak is-te-miş...tim..."

Shinobu, sanki dışarıdan yüksek bir ses gelir gibi sertçe kulaklarını kapattı. Sinirliydi yada ağlayacak gibiydi.

"S-sen iyi m-misin..?"

Sırasında kalkıp koşmaya başladı, kapıya doğru. Giyuu'ya çarpıp koşarak gözden kayboldu.

...

"Şu 1,5 haftadır her eve dönüşte o kız hakkında konuşmaktan sıkıldım Giyuu!"

Anlaşılan Sabito'nun empati duygusu, Giyuu'nunki gibi gelişmiş değildi.

"Empati kurabilsen sende elinden geleni yapmaya çalışırdın!"

"Hmm hemen bir kuriyim. Kurdum ve anlaşılan bizi dinlemek istemiyor, duymamazlıktan gelip kulaklarını kapatıyor. Kasılıyo çünkü sıkılıyor. Öyle bakıyo çünkü biz ona göre UCUBEYİZ! Oldu mu? Empatinin birde bu kısmından mı baksan!"

 Geborgenheit || GiyushinoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin