Lebensmüde// yaşam yorgunluğu, hayattan sıkılmış kişi
Kafamda susmaları için yalvardığım sesler var
-Ali LidarYeni gittiğim bir başka okulda bir grup tarafından şiddet görüyordum. Annem morlukları sorduğunda ona cevap verdim ve babam ile ailesini şikayet etti. Dava açtılar. Olay çok büyümüştü ve çok korkuyordum. Ama iyikide söyledim. Çocuk hapishanesinde 1 Ay ceza ve aileye para cezasına çarptırıldılar.
Sonra okulumu değiştirdik... ama yeni okulda da çok yanlızdım.
Yanlız olmakda sizce bir zorbalık değil midir?
Görmezden gelinmek?
...
"Bugün cuma ama hani anlarım. Okulun ikinci haftası bile olsa bitiyor ve mutlu olman normal. Ama seninki farklı bir boyut"
Bu zafer mutluluğu Sabito. Sen bunu anlayamazsın.
Giyuu ile Sabito, haftanın son okula gitme günü olan cuma gününe merhaba diyip, okula gidiyorlardı. Yolda ikiside pek bir sessizlerdi. Ama Giyuu dün olanlardan çok mutluydu ve bugün devamı için kafasında konuşmalar hazırlıyordu. Sabito ise bu mutluluğun sebebini çok merak ediyordu.
"Hiç, mutluyum işte"
"Yo yo. Var sende birşey de çıkar yakında"
Giyuu gülerek kulaklığını taktı ve müziğini dinlemeye başladı.
...
Aralarındaki gergin ortamın ikside farkındaydı. İlk tenefüstü yine. Giyuu daha fazla durmanın bir alemi olmayacağını düşünerek tekrardan bir kağıt çıkardı ve aklına gelen ilk şeyi yazıp masaya vurdu. Shinobu'nun dikkayini çekince kağıdı gösterdi ve Shinobu'nun çekilmesini bekleyip kağıdı dünkü yere koydu.
Hikayedeki karakterin en sevdiği yemek nedir?
Ginger Tsukudani. Peki yan karakterinizin en sevdiği yemek nedir?
Salmon daikon
İkiside deniz ürünü seviyormuş
Evet ne güzel, damak zevkleri uyuşuyor. Belki karakterimiz bir gün öğle yemeğinde yan karakterle yemek ister?
O kimse ile yemez
Shinobu nun ,Giyuu ya verdiği son mesaj onu üzmüştür. Bu ilerlemesini biraz engelleyebilirdi. Şimdi ne yazsam diye düşünürken aklına harika birşey geldi.
Zaten hayatta da hep bir ilk vardır değil mi?
Belki
İşte bu! Olumlu bir yanıttı ama... Bu bir geçiştirme de olabilirdi?
Nerde yaşıyorsun?
Neden sordun?
Merak ettim :D
Senin evinin bir cadde arkası
Ne!? Seni gelirken veya giderken hiç görmedim
Ben arabayla gidiyorum
Arabayla mı!? Yolda ne kaçırdığınız farkında bile değilsin :D zaten sonbahara giriyoruz. Birlikte gitmek ister misin?
Üzgünüm, Hayır.
İşte giyuu bu cevap karşısında yıkılmıştı. Ama mantıkla baktığı zaman insanlara yaklaşmaayn birinin arabayla ile geliyor olması çok normaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geborgenheit || Giyushino
FanfictionGeborgenheit // Kökeni almancadır. Sevdiğimiz biriyle birlikteyken hiçbir kötülüğün bize yanaşmayacağını bilmenin verdiği güven hissi, huzur Giyuu babasının işleri nedeniyle neredeyse her sene okul değiştirmiştir. Ama bu sefer farklı olarak kuzeni...