(Usᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʙ sʟᴜʀ ɪs ɪɴ ʜᴇʀᴇ! I ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴇʀᴠᴇʀ sᴀʏ ᴛʜɪs ɪɴ ʀᴇᴀʟ ʟɪғᴇ. Mᴇ ʙᴇɪɴɢ ᴀ Mᴇxɪᴄᴀɴ I ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ ɪᴛs ʙᴇɪɴɢ ᴜsᴇᴅ)
Vᴀɴᴄᴇ ᴡᴀs ғɪɴᴀʟʟʏ ᴍᴀᴋɪɴɢ ɴᴇᴡ ғʀɪᴇɴᴅs. Aғᴛᴇʀ 3 ʏᴇᴀʀs ᴏғ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴏɴᴇ. Mᴇʟɪɴᴀ ᴀʀᴇʟʟᴀɴᴏ. Hᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴍɪɴᴅ ʜᴀɴɢɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ Mᴇʟɪɴᴀ ʙᴜᴛ ʜɪs ɴᴇᴡ ғʀɪᴇɴᴅs ᴅɪᴅ. Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇᴍ ʟɪᴋᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ ᴅɪᴅ. Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ᴡᴀs ɢɪʀʟ. Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴᴛ ʟɪᴋᴇ Vᴀɴᴄᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ᴛᴏᴏᴋ ʜᴇʀ sɪᴅᴇ ᴇɪᴛʜᴇʀ. Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ᴏɴᴇ sᴛᴇᴘ ᴀʜᴇᴀᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs sᴍᴀʀᴛᴇʀ. Tʜᴇʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ᴀʟʟ sᴏʀᴛs ᴏғ ᴡᴇɪʀᴅ.
Wᴇʟʟ ᴛʜᴇsᴇ ғʀɪᴇɴᴅs ᴡᴇʀᴇ sɪᴛᴛɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴛʀᴇᴇ ʜᴏᴜsᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋʏᴀʀᴅ ᴏғ Vᴀɴᴄᴇ's ᴀɴᴅ ʜɪs ᴍᴏᴍs ɴᴇᴡ ʜᴏᴜsᴇ. Hɪs ᴅᴀᴅ ʜᴀᴅ ғɪɴᴀʟʟʏ ʟᴇғᴛ ᴀɴᴅ ᴀs ᴍᴜᴄʜ ᴀs ʜᴇ ʜᴀᴛᴇᴅ ɪᴛ, ʜᴇ ᴍɪssᴇᴅ ʜɪs ᴅᴀᴅ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ʜᴇ ᴋɴᴇᴡ ʜɪs ᴅᴀᴅ ᴡᴀsɴ'ᴛ ɴɪᴄᴇ. Wʜᴇɴ Vᴀɴᴄᴇ's ᴅᴀᴅ ʟᴇғᴛ, Mᴇʟɪɴᴀ sᴀᴛ ʙᴇsɪᴅᴇ ʜɪᴍ ɪɴ ʜɪs ɴᴇᴡ ʀᴏᴏᴍ ᴏғ ʜɪs ɴᴇᴡ ʜᴏᴜsᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴛʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴʏ ғᴜʀɴɪᴛᴜʀᴇ ʏᴇᴛ. Aɴᴅ sʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴄᴏᴍᴘʟᴀɪɴ, ɴᴏᴛ ᴏɴᴇ ʙɪᴛ.
"Sᴏ Vᴀɴᴄᴇ, ᴡʜᴇɴ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴅɪᴛᴄʜ Mᴇʟɪɴᴀ?" Vᴀɴᴄᴇ's ғʀɪᴇɴᴅ Cᴏɴɴᴏʀ ᴀsᴋᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴀ ᴄᴏʀɴᴇʀ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴛʀᴇᴇ ʜᴏᴜsᴇ. Vᴀɴᴄᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ.
"W-ᴡʜᴀᴛ?" Hᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ɪɴ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ʙᴏʏ Cᴀʟᴇʙ.
"Yᴇᴀʜ, ᴡʜᴇɴ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜᴇʀ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ?" Cᴀʟᴇʙ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Vᴀɴᴄᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ.
"Cᴏᴍᴇ ᴏɴ ᴍᴀɴ, ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ʟɪᴋᴇ ʜᴀɴɢɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ? Hᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴛᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ? Sʜᴇ ᴛʜɪɴᴋs sʜᴇ's ᴀʟᴡᴀʏs ʀɪɢʜᴛ!" Cᴏɴɴᴇʀ sᴀɪᴅ.
"Aɴᴅ I ʜᴇᴀʀᴅ ʜᴇʀ ᴍᴏᴍ ʟᴇғᴛ ʜᴇʀ." Cᴀʟᴇʙ sᴀɪᴅ. Cᴏɴɴᴇʀ ᴀɴᴅ Cᴀʟᴇʙ ʙʀᴏᴋᴇ ᴏᴜᴛ ɪɴᴛᴏ ʟᴀᴜɢʜᴛᴇʀ.
"Hᴇʀ ᴍᴏᴍ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴡᴀɴᴛ ʜᴇʀ!?" Cᴏɴɴᴇʀ ᴀsᴋᴇᴅ ᴀɴᴅ Cᴀʟᴇʙ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ.
"Tʜᴇ ʙᴇᴀɴᴇʀ ᴅᴇsᴇʀᴠᴇs ɪᴛ" Cᴏɴɴᴇʀ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Vᴀɴᴄᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ɪɴ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ. Vᴀɴᴄᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ғᴏʀ ᴀ sᴇᴄᴏɴᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ ɴᴏᴅᴅɪɴɢ.
"Yᴇᴀʜ, I ᴅᴏɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ʟɪᴋᴇ ʜᴇʀ. Mʏ ᴍᴏᴍ ᴊᴜsᴛ ʟɪᴋᴇs ʜᴇʀ sᴏ I'ᴍ ғʀɪᴇɴᴅs ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴡᴀɴᴛs ᴍᴇ ᴛᴏ ʙᴇ" ʜᴇ sᴀɪᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ sᴄᴏғғɪɴɢ ᴀɴᴅ ʀᴏʟʟɪɴɢ ʜɪs ᴇʏᴇs. Hɪs ғʀɪᴇɴᴅs sᴍɪʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ.
YOU ARE READING
《Captivated by Hatred》(Vance hopper)
FanfictionMelina Arellano, Robin's cousin, one of the four most feared kids in school. one of the only feared girls in school. Her words hurt worse than vances punches and she knew it. so did vance, so obviously he'd hate her right? right. of course vance hat...