𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝𝚒𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔, 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚔. 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝟽. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝. 𝙷𝚎 𝚖𝚘𝚖 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚊𝚙𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊'𝚜 𝚔𝚗𝚎𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚕𝚋𝚘𝚠𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚜𝚑𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚒𝚕𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚋𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐, 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚌𝚛𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚍𝚞𝚕𝚝𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚞𝚗𝚏𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚊𝚝𝚎" 𝚊𝚗𝚍 "𝚞𝚐𝚕𝚢" 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚠𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌 𝚜𝚞𝚛𝚐𝚎𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚕𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚗𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚞𝚙. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗𝚏𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝟺 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚒𝚕𝚕. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘. 𝙼𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚡𝚎𝚛𝚌𝚒𝚜𝚎𝚜 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎𝚕𝚢. 𝚂𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚋𝚛𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝𝚜 𝚜𝚘 "𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜" 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙, 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚛𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜. 𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚒𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚕𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚊 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚐𝚊𝚐𝚎𝚍.
"𝙹𝚎𝚜𝚞𝚜 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊. 𝙲𝚒𝚎𝚛𝚊 𝙻𝙰 𝚋𝚘𝚌𝚊" 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚜𝚕𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑. "𝚆𝚑𝚢 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕?" 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛.
"𝙱𝚞𝚝, 𝙸 𝚊𝚖 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢" 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚝.
"𝙷𝚘𝚗𝚎𝚢, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚐𝚕𝚒𝚎𝚜𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚝𝚑. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛. "𝙾𝚑 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑" 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔.
"𝚈𝚘𝚞 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍?" 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗.
"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝?!" 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊'𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎.
"𝚈𝙾𝚄 𝙰𝚁𝙴𝙽𝚃 𝙰 𝙿𝚁𝙴𝚃𝚃𝚈 𝙶𝙸𝚁𝙻! 𝙸𝚃 𝙸𝚂 𝙴𝙼𝙱𝙴𝚁𝙰𝚂𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙾 𝙱𝙴 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙴𝙳 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙼𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁 𝙼𝙴𝙻𝙸𝙽𝙰. 𝙸𝚃𝚂 𝙴𝙼𝙱𝚁𝙰𝚂𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙾 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝙿𝙾𝙸𝙽𝚃 𝙰𝚃 𝚈𝙾𝚄 𝚆𝙷𝙴𝙽 𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁𝚂 𝙰𝚂𝙺 𝚆𝙷𝙸𝙲𝙷 𝙺𝙸𝙳 𝙸𝚂 𝙼𝙸𝙽𝙴 𝙼𝙴𝙻𝙸𝙽𝙰. 𝙶𝙾𝙳 𝚆𝙷𝚈 𝙲𝙰𝙽𝚃 𝚈𝙾𝚄 𝙱𝙴 𝙿𝚁𝙴𝚃𝚃𝚈! 𝚈𝙾𝚄 𝙰𝚁𝙴 𝙽𝙾𝚃 𝙰 𝙿𝚁𝙴𝚃𝚃𝚈 𝙶𝙸𝚁𝙻!" 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚜𝚑𝚕𝚢.
"𝙱𝚄𝚃 𝙸 𝚆𝙰𝙽𝙽𝙰 𝙱𝙴!" 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛.
"𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙. "𝙶𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍" 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚌𝚘𝚑𝚘𝚕 𝚊𝚜 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚗𝚒𝚏𝚏𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖.
YOU ARE READING
《Captivated by Hatred》(Vance hopper)
FanfictionMelina Arellano, Robin's cousin, one of the four most feared kids in school. one of the only feared girls in school. Her words hurt worse than vances punches and she knew it. so did vance, so obviously he'd hate her right? right. of course vance hat...