cry

10 0 0
                                    

"𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊! 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊! 𝙶𝚎𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛. 𝚆𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚞𝚗𝚌𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕!" 𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛. 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚕𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚐𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚒𝚗. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝟿 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚒𝚗 𝚙𝚒𝚐𝚝𝚊𝚒𝚕𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚋𝚛𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝟷𝟶. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚙 𝚐𝚕𝚘𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚜𝚊𝚗𝚍𝚊𝚕𝚜.

"𝚆𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚠𝚘 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢 𝚖𝚎" 𝙴𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚓𝚞𝚗𝚢 𝚋 𝙹𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚒𝚎𝚠𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍.

~~∆~~

𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚊𝚙𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊. 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚌𝚕𝚎𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚞𝚗𝚋𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚊𝚠𝚗𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚌𝚕𝚒𝚖𝚋𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜. 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚛𝚘𝚋𝚒𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛. 𝙸𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚜𝚎𝚝 𝙼𝚎𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚐. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛.

《Captivated by Hatred》(Vance hopper)Where stories live. Discover now