"NO MAMES!" Mᴇʟɪɴᴀ sᴀɪᴅ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ғʀᴏɴᴛ ʀᴏᴏᴍ ᴀs Aɴɢᴇʟ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴋɪᴛᴄʜᴇɴ.
"Sɪɪɪ! Eʟʟᴀ ᴇᴛᴀʙᴀ ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀ!" Aɴɢᴇʟ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ Eʟʟɪsᴇ ᴊᴜsᴛ ᴡʜᴀᴛᴄʜᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴀ ᴄʜᴀɪʀ. Nᴏᴛ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴀ ʙɪᴛ. Sʜᴇ ʀᴏʟʟᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs ᴀs ᴅᴀᴠɪᴅ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ғʀᴏɴᴛ ʀᴏᴏᴍ.
"Eʏᴏ ɢᴏssɪᴘ ɢɪʀʟs. Mᴀʏʙᴇ ᴘᴀʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɢᴜᴇsᴛ?" Hᴇ sᴀɪᴅ ᴀs ʜᴇ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ ᴀɴᴅ ɪɢɴᴏʀᴇᴅ Eʟʟɪsᴇs ᴡᴀᴠᴇ. Sʜᴇ sᴄᴏғғᴇᴅ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴡɪɴs. Tʜᴇʏ ᴡᴀɪᴛᴇᴅ ғᴏʀ Dᴀᴠɪᴅ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴛᴏ sᴛᴀʀᴛ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀɢᴀɪɴ. Eʟʟɪsᴇ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ TV ᴀɴᴅ ᴢᴏɴᴇᴅ ᴏᴜᴛ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴄʀᴇᴇɴ. Iᴛ ᴡᴀs ᴏɴʟʏ ᴡʜᴇɴ Aɴɢᴇʟ ᴇʀᴜᴘᴛᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ʟᴀᴜɢʜᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ ᴛᴏ sᴇᴇ Eʟᴇɴᴀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ᴄᴀᴜɢʜɪɴɢ. Eʟʟɪsᴇ ʀᴏʟʟᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ɢᴏᴛ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ʙᴇɢᴀɴ ᴘᴀᴛᴛɪɴɢ Eʟᴇɴᴀ's ʙᴀᴄᴋ. Eʟʟɪsᴇ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ʜᴀɴɢɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴀᴛ Eʟᴇɴᴀ's ʜᴏᴜsᴇ ʟᴏɴɢ ᴇɴᴏᴜɢʜ ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ ᴡᴀs ʟɪᴋᴇ sʜᴇ ʟɪᴠᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ. Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ ɪғ sʜᴇ sᴏʟᴅ ᴛʜᴇɪʀ sᴛᴜғғ ᴏɴ ᴛʜᴇ sɪᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʀᴏᴀᴅ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ sʜᴇ ʙᴀsɪᴄᴀʟʟ ʟɪᴠᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛᴏᴏ. Eʟʟɪsᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ɴᴇᴄᴇssᴀʀɪʟʏ ʟɪᴋᴇ ʜᴇʀ ʜᴏᴍᴇ ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴛᴇ ɪᴛ. Hᴇʀ ᴍᴏᴍ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ sᴛʀɪᴄᴛᴇʀ ᴛʜᴀɴ sʜᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀɴᴅ ʏᴇʟʟᴇᴅ ᴀ ʟᴏᴛ. Sʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴀʏᴇᴅ ʜᴀɴᴅs ᴏɴ ᴇʟʟɪsᴇ ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴅɪᴅ ʜᴇʀ ᴅᴀᴍᴀɢᴇ ᴇᴠᴇʀʏ ɴᴏᴡ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɴ. Eʟʟɪsᴇ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ sᴛʀᴀɪɢʜᴛ ᴀs Eʟᴇɴᴀ ɢʟᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ᴡʜᴏ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴀɪʟ ᴀɴᴅ ʀᴀɴ.
"Yᴏᴜ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ʙɪᴛᴄʜ!" Sʜᴇ ʏᴇʟʟᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴄʜᴀsɪɴɢ ʜɪᴍ.
"Hᴇʏ! I ᴋɴᴇᴡ ᴛʜᴀᴛ sᴇɴᴛᴇɴᴄᴇ!" Eʟʟɪsᴇ ʏᴇʟʟᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴍᴏᴠɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sɪᴅᴇ ᴀs ᴛʜᴇ ᴛᴡɪɴs ʀᴀɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ. Aɴɢᴇʟ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟ ʙᴜᴛ ǫᴜɪᴄᴋ ɢɪʀʟ ᴄʜᴀssɪɴɢ ʜɪᴍ. Hᴇ ᴍᴜᴛᴛᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅ 'sʜɪᴛ' ᴇᴠᴇʀʏ ᴛɪᴍᴇ ʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ sᴇᴇ ʜᴏᴡ ᴄʟᴏsᴇ sʜᴇ ᴡᴀs. Eʟʟɪsᴇ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴀs Aɴɢᴇʟ ᴊᴜᴍᴘᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ ᴀɴᴅ ʙᴏᴏᴋᴇᴅ ɪᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴀ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ. Dᴀᴠɪᴅ sᴛᴇᴘᴘᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴇʟᴇɴᴀ ᴀs ʜᴇʀ ʟᴇɢs ᴋᴇᴘᴛ ᴘᴜᴍᴘɪɴɢ, sᴛɪʟʟ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ʀᴜɴ.
"Lᴇᴛ ᴍᴇ ᴀᴛ ʜɪᴍ Dᴀᴠᴇʏ!" Sʜᴇ ʏᴇʟʟᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ɢʀᴀʙ ᴀᴛ ᴀɴɢᴇʟ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʀᴇᴀᴄʜ ᴏғ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ.
"Dᴏ ɪᴛ ᴡʜᴇɴ ᴅᴀᴅ ɢᴇᴛs ʙᴀᴄᴋ sᴏ ɪᴛ ɪsɴ'ᴛ ᴍʏ ғᴀᴜʟᴛ ɪғ ʜᴇ ᴅɪᴇs. Aғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ, ʜᴀᴠᴇ ᴀᴛ ʜɪᴍ" Dᴀᴠɪᴅ sᴀɪᴅ ᴘᴜᴛᴛɪɴɢ ʜᴇʀ ᴅᴏᴡɴ. Sʜᴇ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ ᴀɴᴅ sᴛᴏᴍᴘᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ, ʜᴜғғɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴘʟᴏᴘᴘɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ. Eʟʟɪsᴇ ᴡʜɪᴘᴘᴇᴅ ᴀ ᴛᴇᴀʀ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ғᴀᴄᴇ ᴀs sʜᴇ sᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ʜᴇʀ ʙᴇsᴛ Fʀɪᴇɴᴅ.
YOU ARE READING
《Captivated by Hatred》(Vance hopper)
FanfictionMelina Arellano, Robin's cousin, one of the four most feared kids in school. one of the only feared girls in school. Her words hurt worse than vances punches and she knew it. so did vance, so obviously he'd hate her right? right. of course vance hat...